مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سارق کارت های عابر بانک بیماران بیمارستان فیروزآبادی شهرری دستگیر شد

فردی که به عنوان کمک از کارت های افراد بیمار ،پیر و کم توان در بیمارستان فیروزآبادی شهرری سرقت می کرد با هوشیاری و کمین پلیس دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،سرهنگ” بهزاد نوری” فرمانده یگان های حفاظت فیزیکی پلیس پیشگیری فاتب در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی چندین فقره سرقت و کلاهبرداری به روش برداشت غیرمجاز وجه از حساب بانکی شهروندان دستگیری کلاهبردار در دستور کار عملیات یگان انتظامی مستقر در بیمارستان فیروزآبادی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران گشت زنی های هدفمند را افزایش داده و در تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت متهم را شناسایی کردند افزود: حین گشت زنی در محله متهم را در حال تردد و زاغ زنی شهروندان و شناسایی سوژه جهت سرقت مشاهده کرده ودر یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر شد.

فرمانده یگان های حفاظت فیزیکی پلیس پیشگیری فاتب تصریح کرد:پس از انتقال متهم به کلانتری 131 شهرری، متهم در تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی و کلاهبرداری با روش کمک به سالمندان و برداشت غیرمجاز از حسابشان و 10 مورد سرقت مشابه معترف که مال باختگان شناسایی شدند.

سرهنگ بهزاد نوری با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی کلاهبرداری را 300 میلیون ریال محاسبه کردند در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم احتمالی متهم و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه