مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ازدواج آسان 28 زوج طی جشن باشکوهی در مجموعه ایوان ری

مراسم ازدواج آسان 28 زوج به همت حوزه مقاومت 257 حضرت ولیعصر (عج) شهرری با حضور مسئولان شهرستان ری و فرماندهان سپاه حضرت سیدالشهداعلیه السلام استان تهران در مجموعه فرهنگی ایوان ری برگزار شد

0 1,561

مراسم عقد زوج‌ها در آستان مقدس بی‌بی زبیده خاتون آغاز شد و سپس زوج‌های جوان در فرهنگسرای ولاء به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کرده و جشن ازدواج با حضور خانواده‌ها و برخی مسئولان در سالن ولیعصر (عج) برگزار و زوج‌های جوان در این مراسم هدایایی از طرف مجریان برنامه دریافت کردند.

در این مراسم که سردار ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران، سرهنگ قنبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ری، شربیانی رئیس شورای شهرستان، نصرالله رئیس بنیاد شهید و حجت الاسلام عامری رئیس امور مساجد شهرستان ری و جمعی دیگر از مسئولان اجرایی و انتظامی حضور داشتند، برنامه‌های شاد اسلامی، سرود و مولودی خوانی، موسیقی، قرائت خطبه نمادین عقد، نورافشانی و غیره اجرا شد.

سرهنگ روح‌الله قنبری در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال برای دومین سال پیاپی بسیجیان حوزه‌های 357 و 358 با همکاری سایر دستگاه‌ها برنامه ازدواج آسان برای 22 زوج جوان شهرری را برگزار کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم (ع) ری گفت: ازدواج آسان و سالم بستری برای نشاط افزایی جامعه و آرامش در زندگی زوجین محسوب می‌شود ازاین‌رو باید آن را به فرهنگی عمومی تبدیل کرد.

حمیدرضا فرشیدفر فرمانده حوزه مقاومت بسیج 357 حضرت ولیعصر (عج) شهرری و دبیر این مراسم نیز اظهار داشت: تلاش کردیم با بسیج نهادهای مردمی، دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های مردمی شهرستان در راستای ترویج ازدواج آسان در این شرایط سخت اقتصادی به زوج‌های جوان کمک کنیم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه