مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

87 هزار لیتر سوخت قاچاق در کهریزک کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۷۸ هزار لیتر فرآورده‌های سوختی قاچاق عرضه خارج از شبکه در محدوده “کهریزک” این شهرستان، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: با دریافت اخباری در هفته‌های اخیر مبنی بر دپوی غیرمجاز مقادیر زیادی سوخت در یکی از انبار‌های متروکه در محدوده” کهریزک”، پیگیری موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری محل قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اطلاعات کلانتری ۱۷۰ با اشرافیت اطلاعاتی موفق شدند انبار متروکه مورد نظر را شناسایی کنند و با انجام هماهنگی‌های قضائی روز گذشته به محل اعزام شدند و در بازرسی از محل ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق عرضه خارج از شبکه در تانکر‌های بزرگ کشف کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، اظهار داشت: در این راستا سه متهم دستگیر و به منظور سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی کهریزک معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان بر مبارزه قاطع پلیس با قاچاق کالا و ارز و نتایج بسیار مناسب آن تاکید کرد و از مردم خواست که هرگونه اطلاعات خود در خصوص فعالیت‌های مجرمانه و غیر قانونی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه