مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شهردار باقرشهر: “جوان پهلوان” موجب جلب و جذب نگاه‌های حرفه‌ای به ورزشکاران شد

شهردار باقرشهر با اشاره به استعداد و ظرفیت قابل توجه باقرشهر در توسعه ورزش گفت: با توجه به اینکه باقرشهر توانمندی بالایی در ورزش دارد، برگزاری مسابقات “جوان پهلوان” در توسعه ورزش و جلب و جذب نگاه‌های حرفه‌ای به استعدادهای این شهر نقش خواهد داشت.


به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛مرتضی همتی شهردار باقرشهر در حاشیه برگزاری بزرگترین رویداد ورزشی و فرهنگی استان تهران جام “جوان پهلوان” و در پایان رقابت‌های کیک بوکسینگ اظهار داشت: رقابت‌ها با حضور بسیار پرشور ورزشکاران خانم و آقا از شهرستان‌های ری، پاکدشت، رباط‌کریم، شهریار، ورامین، شهرقدس، بهارستان، قرچک، پردیس، دماوند و شمیرانات برگزار شد.


وی افزود: مسابقات کیک بوکسینگ آقایان با حضور 300 ورزشکار از سراسر استان تهران در 299 مسابقه در رده‌های سنی و اوزان مختلف برگزار شد که نشانگر استقبال بسیار خوب ورزشکاران است.
شهردارباقرشهر در ادامه با اشاره به استقبال پرشور بانوان از مسابقات کیک بوکسینگ جوان پهلوان افزود: 130 ورزشکار خانم از 10 تیم شهرستانی و در 11 وزن به رقابت پرداختند و 16 داور نیز این مسابقات را داوری کردند.
همتی تصریح کرد: بر اساس آمار و اطلاعات به دست آمده تا این لحظه از برگزاری مسابقات، این رقابت‌ها با حضور پرشور ورزشکاران و ورزش دوستان باقرشهری و از لحاظ کمی و کیفی در سطح خوب و قابل قبولی برگزار شده است.
وی ادامه داد: هیئت‌های ورزشی باقرشهر تأثیر بسزایی در برگزاری موفق رقابت‌ها داشتند و تاکنون با توجه به تمهیدات انجام شده، رقابت‌ها بدون هیچ گونه مشکل پیش رفته است.


همتی با اشاره به استعداد و ظرفیت قابل توجه باقرشهر در توسعه ورزش گفت: با توجه به اینکه باقرشهر توانمندی بالایی در ورزش دارد، برگزاری این گونه مسابقات در توسعه ورزش و جلب و جذب نگاه‌های حرفه‌ای به استعدادهای این شهر خواهد داشت.


وی با اشاره به اینکه تاکنون مسابقات در تمامی رده‌های سنی برگزار شده، اظهار داشت: رویداد بزرگ ورزشی و فرهنگی استان تهران فضایی را فراهم کرد تا ورزشکاران در تمامی رده‌های سنی و سطوح حرفه‌ای، میدان مسابقات را تجربه کنند و با توجه به هدف‌گذاری‌های انجام شده، این مسابقات روند بسیار خوبی داشته است.
شهردار باقرشهر در پایان با اشاره به اینکه کار ورزشی فرهنگ‌ساز نیز هست، افزود: ورزش در پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی تأثیر بسزایی دارد و در سلامت جسم و روح نیز اثرگذار است لذا امیدواریم شکل‌گیری این مسابقات و شور و نشاطی که از برگزاری رقابت‌های ورزشی در این روزها در باقرشهر ایجاد شده، در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش داشته باشد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه