مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

“جوان پهلوان” حرکتی بسیار زیبا و تحول گرایانه از شهردار باقرشهر

فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید بر اینکه “جوان پهلوان” حرکتی بسیار زیبا و تحول گرایانه از شهردار باقرشهر بود گفت: استعدادهای ورزشی در این مسابقات شناسایی شد و امیدواریم در آینده فرایند رشد و حرکت آن‌ها تدارک دیده شود و باعث افتخار باقرشهر و شهرستان ری باشند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری مهدی باب‌الحوائجی فرماندار ویژه شهرستان ری در حاشیه اختتامیه رویداد “جوان پهلوان” در جمع خبرنگاران ضمن تبریک عید مبعث و دهه مبارک فجر اظهار داشت: به همت شهرداری باقرشهر به مدت ۱۵ روز جشنواره و رویداد ورزشی و فرهنگی در شهر باقرشهر با عنوان “جوان پهلوان” در سطح استان تهران برگزار شد.
وی افزود: در این روزها که باقرشهر میزان رویدادی بزرگ بود، رقابت‌ها در میان ۶ هزار ورزشکار از استان تهران در ۳۰ رشته ورزشی رقم خورد که حرکتی بسیار زیبا و تحول گرایانه بود و کار گروهی را به منصه ظهور و بروز رساند.
فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه گفت: این رویداد بزرگ در باقرشهر موجب شد که پتانسیل‌های ورزشی و فرهنگی به همه مسئولین، ورزشکاران و ورزش دوستان استان تهران به جهت تصمیم‌گیری و تصمیم سازی برای آینده معرفی شود.
باب‌الحوائجی تصریح کرد: استعدادهای ورزشی در این مسابقات شناسایی شد که در آینده فرایند رشد و حرکت آن‌ها تدارک دیده شود و شرایطی فراهم شود که بتوانند در آینده مدال‌های رنگین ورزشی را کسب و به گردن بیاویزند و باعث افتخار باقرشهر و شهرستان ری باشند.
وی با بیان اینکه باعث ایجاد شور، نشاط و شادابی در بین مردم باقرشهر و جوانان این خطه شد، ابراز داشت: در این برنامه، در شب‌های مختلف میزبان مدیران، مسئولین و شخصیت‌های ورزشی بودیم که به شهر باقرشهر آمدند و در این جشن بزرگ ورزشی و فاخر شرکت کردند و ورزشکاران را مورد تشویق قرار دارند.
وی تأکید کرد: از همه کسانی که در برگزاری این رویداد ورزشی، شهردار باقرشهر را کمک کردن، از جمله عوامل شهرداری، آتش‌نشانی، اورژانس، عوامل نظامی، انتظامی، بسیج و سپاه که در کنار سایرین نسبت به برگزاری این برنامه خوب فاخر و ورزشی حمایت کردند، تقدیر و تشکر می‌کنم.
معاون استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: از هماهنگی ویژه اصحاب رسانه که نسبت به انتقال و معرفی فعالیت‌ها و تبیین زحمات مسئولین به‌عنوان رابطین واقعی مردم و مسئولین اقدام می‌کنند، تقدیر و تشکر نموده و برای همه مردم ایران اسلامی آرزوی توفیق و سلامتی دارم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه