مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اتمام حجت شهردار باقر شهر با دستگاه های مشارکت کننده در طرح بازسازی بلوار سفیر امید

در جلسه ای که به منظور بررسی وضعیت بازسازی بلوار سفیرامید(جاده پالایشگاه) در شهرداری باقرشهر برگزار شده بود شهردار باقرشهر با نمایندگان ارگان های سهیم در انجام این پروژه اتمام حجت کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ جلسه بررسی وضعیت انجام پروژه بازسازی بلوار سفیرامید(جاده پالایشگاه) به میزبانی شهرداری باقرشهر با حضور مرتضی همتی شهردار باقرشهر، نمایندگان پالایشگاه نفت تهران، گاز استان تهران، نیروگاه گازی ری، معاون مهندس منطقه گاز، خطوط لوله نفت منطقه تهران و مدیر منطقه 3 خطوط انتقال گاز برگزار شد.

در ابتدای این جلسه شهردار باقرشهر با ابراز گلایه از تعلل در به سرانجام رساندن تعهدات شرکت ها در بازسازی بلوار سفیرامید(جاده پالایشگاه) اظهار داشت: این جاده روستایی یکی از راه های ارتباطی مهم بین روستاهای منطقه و شهر باقرشهر است که وضعیت کنونی آن نه در شان مردم و نه در شان مسئولان است که چنین جاده ای با این چنین شکلی وجود داشته باشد و تردد زیاد این جاده  و خرابی آن مطالبه مستمر شهروندان را به دنبال دارد که وظیفه داریم با تمام توان به دنبال حل این مشکل باشیم اما متاسفانه شرکت هایی که در گذشته تعهد داده اند که در بازسازی این جاده شرکت داشته باشند هنوز اقدامی انجام نداده اند.

همتی گفت: بسیاری از مشکلات مردم این شهر که جدیداً به عنوان سمبل آلودگی کشور شناخته می شود به واسطه این صنایع به وجود آمده است؛ پس حداقل انتظار می رود که این شرکت ها به تعهدات ناچیز خود در مقابل مردم اقدام کنند و پس از چندسالی که در خصوص ترمیم و بهسازی این جاده قول داده اند، عذری پذیرفته نیست و به جد پیگیر این موضوع هستیم.

همتی تصریح کرد: در خصوص بهسازی و احداث بلوار سفیرامید، اگر ایرادی بر طرح است تا هفته آینده نمایندگان،کارشناسان و مهندسین فنی شرکت های فوق در جلسه ای که در شهرداری برگزار می گردد شرکت نموده و ظرف ده روز وقت دارند تا نظرات فنی خود را به ما اعلام نمایند و بعد از آن شهرداری به وظایف قانونی خود عمل می نماید و منتظر جواب این شرکت ها نخواهد ماند.

در ادامه این جلسه نمایندگان شرکتهای مستقر در شهرک انرژی به بیان نظرات خود پرداختند و پیشنهاداتی ارائه نمودند که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در پایان مقرر گردید نمایندگان و مهندسین فنی شرکتهای شهرک انرژی جهت برگزاری جلسه فنی طرح در هفته آینده در شهرداری حاظر شوند و به بررسی طرح پیشنهادی شهرداری بپردازند و اعضای جلسه از دادن پیشنهادات جدید بپرهیزند و در راستای انجام تعهدات خود اقدام نمایند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه