مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تجلیل از 500 مادر شهید شهرستان ری در برج میلاد

شهرداری منطقه ۲۰ (شهر ری) از ۵۰۰ نفر از مادران و همسران شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر طی مراسمی در برج میلاد تهران تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرری روز شنبه در آیین تجلیل از مادران وهمسران شهدا ( ۵۰۰ شهید ) که به همت شهرداری منطقه ۲۰ ( شهر ری ) در برج میلاد برگزار شد اظهار داشت: شما مادران شهدا سنگ صبور این انقلاب هستید که سالها در فراق فرزندانتان زندگی کردید و پا به پای انقلاب آمدید.

وی افزود: همین شیر زنان هستند که دلاورانی را تربیت می کنند تا مقابل کفر و استکبار ایستادگی کرده تا پرچم انقلاب را به دست صاحب اصلی اش حضرت صاحب الزمان عج برسانند.

تجلیل از ۵۰۰ مادر شهید از سوی شهرداری منطقه۲۰ در برج میلاد+ فیلم

امام جمعه شهرری بیان داشت: برخی معتقد هستند که تاریخ را مردان می سازند و برخی می گویند زنان می سازند اما استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری معتقد است مردان در مدار خود هستند و زنان نیز در مدار خودشان، این زنان هستند که مردان را ساخته و در ادامه مردان هم تاریخ را می سازند.

حجت الاسلام شاهچراغی گفت: این زنان هستند که با تلاش خودشان از مردان پشتیبانی می کنند و آنها را به میدان می فرستند و نقش زنان در این حرکت یک نقش کلیدی است.

تجلیل از ۵۰۰ مادر شهید از سوی شهرداری منطقه۲۰ در برج میلاد+ فیلم

قابل ذکر است که این مراسم با حضور مهدی باب الحوائجی فرماندار ویژه شهرستان ری، غلامرضا شنگی شهردار منطقه ۲۰ و عباسعلی رضایی میر بنیاد شهید شهرستانهای استان تهران، حسین نصرالله رییس بیناد شهید ری ، خانم حسنی رئیس اداره ارشاد شهرستان ری، سرهنگ قنبری فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم(ع)، جمعی از مدیران کشوری و لشکری شهرری و خانواده های شهدا و مادرانشان برگزار شد.

تجلیل از ۵۰۰ مادر شهید از سوی شهرداری منطقه۲۰ در برج میلاد+ فیلم

در انتها از مادران و همسران شهدا و همچنین خانواده هایشان با هدایایی در قالب یک تابلو فرش نفیس که مزین به عکس شهید عزیزشان بود تقدیر شدند.

منبع خبرگزاری ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه