مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بازدید فرماندار ری از پروژه های روستایی شهرستان

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان گفت : توسعه روستایی و ایجاد امکانات مختلف عمرانی، رفاهی، درمانی، آموزشی و ورزشی برای استفاده عموم یکی‌ از راه های ایجاد امید و رضایتمندی در میان مردم است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ مهدی باب الحوائجی عصر پنجشنبه با همراهی محمد بشارت معاون هماهنگی امور عمرانی، تقوایی مشاور و مدیر حوزه فرماندار و شریفها بخشدار مرکزی ری باحضور در روستاهای اسلام آباد نظامی و امین آباد در بخش مرکزی ری از پروژه های درحال اجرا این روستاها بازدید کرد.

فرماندار ری :توسعه روستایی و ایجاد امکانات، امید و رضایتمندی مردم را بهمراه دارد

در حاشیه این برنامه فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به بازدیدهای انجام شده عنوان کرد: با کمک خداوند متعال و تلاش و همت مجموعه شوراهای اسلامی و دهیاری کارگاه های عمرانی خوبی در دو روستا برپا شده است که در حال حاضر ۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال درحال تکمیل مراحل ساخت بوده که انشاالله به زودی به بهره برداری خواهند رسید.

وی افزود: در روستای اسلام آباد نظامی پروژه بزرگ احداث سالن ورزشی روستا با اعتباری بالغ بر ۲۶۰‌ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد درحال اجرا می باشد که بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تلاش مجموعه مدیریت روستا در این راستا می باشد که پروژه در دهه فجر سال جاری مورد افتتاح و در دسترس مردم شریف روستا و مناطق اطراف قرار گیرد.

باب الحوائجی ادامه داد: دومین پروژه مورد بازدید در روستای اسلام آباد ساخت مجموعه مدیریت بحران روستایی در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع و دارای فضایی بالغ بر ۳۰۰ مترمربع شامل فضای اسکان اضطراری، انبار تجهیزات و کمک های اولیه امدادی می باشد که باتوجه به بازدید انجام شده مقرر گردید برخی تغییرات و اصلاحیه طرح با نظارت معاونت عمرانی فرمانداری انجام گردد.

معاون استاندار تهران در ادامه به بازدید از روستای امین آباد اشاره کرد و گفت: بازدید از طرح ساخت و تجهیز مرکز پایش تصویری روستا که انشاالله در دهه فجر سالجاری به بهره برداری خواهد رسید اولین بازدید انجام شده در امین‌آباد بود. همچنین پروژه ساخت بوستان روستا با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال در حال انجام است که ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و موضوعات مربوط به تملک اراضی، ساخت سازه های عمرانی، کف سازی و محوطه سازی مجموعه در حال اتمام بوده که امیدواریم مراحل تکمیل طرح تا پایان سالجاری انجام و این بوستان زیبا در دسترس مردم ولایتمدار روستای امین آباد قرار گیرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان اشاره کرد: توسعه روستایی و ایجاد امکانات مختلف عمرانی، رفاهی، درمانی، آموزشی و ورزشی برای استفاده ساکنین یکی‌ از راه های ایجاد امید و رضایتمندی در میان مردم و نیز موجب جلوگیری از مهاجرت اهالی به شهرها می باشد که در همین راستا بنده از بخشدار محترم مرکزی، دهیاران، رؤسا و اعضای شوراهای اسلامی و تمامی کارکنان دو روستای بزرگ اسلام آباد و امین آباد تقدیر و تشکر می نمایم.

منبع ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه