مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

یادمان شهدای عملیات تروریستی راسک در شهرری برگزار شد + فیلم

آئین گرامیداشت شهدای فاطمی فراجا و ۱۱ شهید گلگون کفن نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حادثه تروریستی حمله به پاسگاه انتظامی شهرستان راسک در آستان شیخ صدوق (ره) شهرری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ عصر روز یکشنبه 3 دیماه مراسم یادمان شهدای حادثه تروریستی پاسگاه انتظامی راسک با حضور مسئولان ؛ فرماندهان نظامی و انتظامی و آحاد مردم شهرستان ری در آستان مقدس شیخ صدوق (ره) برگزار شد .

مهدی باب‌الحوائجی عصر امروز در حاشیه آیین گرامیداشت شهدای شهرستان راسک، اظهار داشت: شهدا با هدف سرافرازی همیشگی پرچم کشور اسلامی جان خود را در راه اسلام و نظام جمهوری اسلامی فدا کردند.

وی افزود: در این مراسم که به میزبانی مردم ری برگزار شد، میزبان 2 شهید گمنام دفاع مقدس نیز بودیم که با اهدای خون خود اعلام کردند که اجازه نخواهند داد که این کشور به دست نااهلان و نامحرمان بیفتند.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه ضمن گرامیداشت یاد 11 شهید امنیت شهرستان راسک، گفت: مدافعان امنیت و شهدای فراجا با اهدای خون خود تمامی دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند و خون خود را برای ایجاد امنیت پایدار تقدیم کردند.

در ادامه سردار عباسعلی محمدیان در جمع خبرنگاران با اشاره به تقدیم 11 شهید در حادثه تروریستی حمله به پاسگاه انتظامی شهرستان راسک، اظهار داشت: شهدای مظلوم راسک در حفظ امنیت و دفاع از مرزهای کشور در مناطق سخت و کم برخوردار استان سیستان و بلوچستان انجام وظیفه می‌کردند، اما ناجوانمردانه به دست دشمنان دژخیم به شهادت رسیدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ادامه ابراز داشت: ما به‌عنوان خدمتگزاران مردم قول می‌دهیم که تا آخرین قطره خونمان از امنیت کشور، خون شهدا و دستاوردهای نظام دفاع کنیم تا مردم لحظه‌ای احساس ناامنی نداشته باشند.

مراسم گرامیداشت شهدای فاطمی فراجا شهرستان راسک در آستان مقدس حضرت شیخ صدوق (ره) با حضور سردار محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، سرهنگ طرهانی، فرمانده انتظامی شهرستان ری، حجت‌الاسلام قاضی عسکر، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، فرماندار ویژه شهرستان ری و سایر مسئولان و مدیران شهرستان ری برگزار شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه