مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اختتامیه دورهمی “فعال شو” معلولان تهران در شهرری برگزار شد

اختتامیه دورهمی معلولان استان تهران با حضور رئیس شورای شهر تهران و سایر مسئولان در مجموعه فرهنگی ایوان ری برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ مراسم اختتامیه دورهمی معلولان مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران با عنوان «فعال شو» شامگاه یکشنبه در مجتمع ایوان ری در شهرری با حضور مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از مسؤولان تهران و ری و اعضای کانون افراد دارای معلولیت تهران برگزار شد. 

فرماندار ویژه ری در این مراسم با تشکر از مسوولینی که در برپایی این مجلس باشکوه نقش داشتند خطاب به خانواده های معلولین گفت: شما خانواده های عزیز که با این سختی این عزیزان را نگهداری می کنید نزد خداوند ارج و پاداش فراوانی دارید ما نیز از وظیفه‌ای که نسبت به یکایک شما دارم، غافل نمی‌شویم و تلاش داریم به هر شکل ممکن در قبال شما انجام وظیفه کنیم؛ زیرا آنطور که باید حق افراد معلول که بر گردن مسئولین و جامعه است، ادا نمی‌شود.

وی افزود: معلولان ولی نعمتان و نورچشمان ما بوده و هر اقدامی از سوی ما برای این قشر صورت می‌گیرد بی هیچ منت و چشمداشت و از روی وظیفه اجتماعی و علاقه قلبی است.

معاون استاندار تهران گفت: هر انسانی با این عزیزان هم صحبت می شود به زندگی امید پیدا می کند موفقیت های این عزیزان مسیر سخت زندگی را برای ما آسان می کند موفقیت ها و انگیزه به زندگی در این عزیران باید سرمشق هر خانواده ای باشد تا قدر نعمت های الهی را بدانند و خدایی ناکرده ناشکری نکنند.

مهدی باب الحوائجی فرماندار ویژه شهرستان ری در این مراسم اظهار کرد: درست است که به لحاظ جسمی و حرکتی برخی از این عزیزان دارای محدودیت هستند اما تا به امروز بسیاری از خوش فکرترین و باسوادترین افراد از میان جامعه توانمند معلولان به جهان معرفی شده اند؛ دانشمندانی هستند که از نظر جسمی و حرکتی دارای محدودیت هایی بوده اما به همگان اثبات کرده‌اند که هیچگاه ذهن‌ها در پس جسم‌ها قرار نخواهد گرفت.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین شاخص های توسعه یافتگی جوامع امروز مبتنی بر درک نیازهای معلولان و اقداماتی در راستای تسهیل در شرایط زندگی شخصی و عمومی فرد معلول و نیز ورود راحتی این قشر در جامعه و جامعه پذیر بودن آنها است.

فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه داد: ما نیز به دنبال آن هستیم که در شهرستان شهری ایمن برای جامعه معلولان داشته و بتوانیم از تمام فضاها به نفع این قشر بهره گیری کنیم که این امر نیازمند تلاش و همت مدیران و مسئولان شهرستان و مساعت آنها در راستای عمل به قوانین و مقررات موجود در حوزه مناسب سازی و ایمن سازی اماکن و معابر است.

منبع فارس ری
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه