مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شهرری میزبان جشن یلدایی معلولان

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲٠ شهرری از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی مراسم یلدا با هدف احیای آیین‌های سنتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، علی محمد متولیان سه شنبه با بیان اینکه در راستای پاسداشت ارزش های اصیل ایرانی و آداب و سنت های ملی با رویکرد تقویت بنیان خانواده، ویژه برنامه های متنوع یلدایی برای شهرری تدارک دیده شده است، گفت: دورهمی یکهزار نفر از معلولان شهر تهران با اجرای برنامه های متنوع ،جنگ شادی، پذیرایی و اهدای بسته های یلدایی در مجموعه ایوان ری برگزار خواهد شد.
وی به پیش بینی برگزاری جشن یلدای متفاوت اشاره کرد و افزود: به منظور ارتقاء مشارکت های اجتماعی و ایجاد حس دلگرمی و لحظاتی شاد در بین مددجویان، ویژه برنامه یلدای اقشار آسیب پذیر در مددسرای منطقه، مرکز یاور شهر خاوران و مرکز شفق برگزار می شود.

یلدا در شهرری با احیای آیین‌های سنتی اجرا می‌شود

متولیان برگزاری جشن یلدا ویژه یکهزار نفر از کودکان کار در مجموعه ایلیا همراه با حضور کمدین های معروف کشور، جنگ شادی و برپایی شهربازی سیار با وسایل بازی ویژه کودکان را از دیگر برنامه های پیش بینی شده عنوان کرد.

وی گفت: برنامه های متنوعی از جمله برپایی کاروان شادی یلدا و حرکت عروسک های یلدایی با نوای موسیقی اقوام در مکان های پر تردد، معرفی آداب و رسوم یلدا، مسابقه خوشنویسی، کتابخوانی، شاهنامه خوانی، شبی با حافظ، نمایشگاه نقاشی یلدایی، جشنواره غذا و دسر، زمستان سلام(ویژه کودکان پیش دبستانی) و کارگاه های آموزشی تغذیه و برپایی سفره های یلدایی با محوریت سرای محلات برگزار می شود.
معاون اجتماعی فرهنگی منطقه خاطرنشان کرد: در راستای تقویت تعاملات اجتماعی شهروندان و حفظ آیین های باستانی در فضاهای شهری و ایجاد یک فرصت خوب برای ثبت تصاویر خاطره انگیز و لحظاتی ماندگار، گذر یلدایی در بوستان بانوان برپا می شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه