مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سارق خودرو با خودرو سرقتی شهرری دستگیر شد

سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق حرفه ای خودرو و محتویات خودرو در محدوده “شهرری” خبرداد و افزود: متهم تا کنون به 6 فقره سرقت اعتراف نموده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری به نقل از خبرگزاری پليس، سرهنگ “محمدقاسم طرهانی ” در تشريح اين خبر بيان داشت: در راستای مقابله با سرقت خودرو و محتویات خودرو در بیست و ششم آذر ماه سال جاری، ماموران کلانتری شهرری طی گشت زنی های هدفمند و پوشش دهی سطح حوزه استحفا+ظی یک دستگاه خودرو پراید را در حال تردد در یکی از خیابان ها مشاهده و به آن مشکوک می شوند که پس از استعلام اعلام می شود خودرو سرقتی می باشد که عملیات تعقیب و گریز آغاز می شود.
سرهنگ طرهانی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف و سارق نیز دستگیر که به کلانتری منتقل می شود که مشخص شد؛ فرد سارق با یک دستگاه خودرو سرقتی به صحنه های وقوع جرم آمده و پس از باز نمودن و تخریب قفل درب خودرو ها اقدام به سرقت محتویات داخل وسیله نقلیه کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: در بازرسی از خودرو متهم تعداد 2 جفت باند و 2 عدد ضبط خودرو سرقتی کشف و به همراه متهم به کلانتری منتقل شدند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خودر را آغاز کردند سارق جزء سارقان حرفه ای و دارای سابقه سرقت متعدد می باشد که ضمن اعتراف به بزه ارتکابی به 6 فقره سرقت خودرو و محتویات خودرو اعتراف نموده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه