مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف بیش از ۳۰ هزار قلم بلوریجات قاچاق در شهرری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۳۰ هزار قلم بلوریجات قاچاق به ارزش ۳ میلیاردو هفتصد میلیون تومان در یک انبار کالا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ سرهنگ کارآگاه افشاری گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی تهران، در پالایش و ساماندهی انبار‌های کالا در محدوده «شورآباد»شهرری موفق به کشف یک انبار کالا دارای مقادیر فراوانی بلوریجات قاچاق شدند.

وی عنوان کرد: تحقیقات اولیه نشان از این داشت که کالای موجود در انبار همگی خارجی و فاقد مجوز‌های قانونی بوده و از طریق غیر قانونی به این مکان منتقل شده و فاقد سابقه ثبت در سامانه جامع تجارت است.

این مقام انتظامی ابراز داشت: در بازرسی از داخل انبار ۳۰ هزار و ۵۴۶ قلم بلوریجات قاچاق کشف و کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بیش از ۳ میلیارد و هفتصد میلیون تومان برآورد کرده اند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه مالک کالا‌ها شناسایی و در اقدام بعدی پلیس دستگیر شد، ابراز داشت: با اعتراف به قاچاق کالا و تکمیل تحقیقات پلیسی، متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه