مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

باتدبیر شهردار باقرشهر سکان مدیریت شهری باقرشهر در دست جوانان بومی قرار گرفت

یازدهمین جلسه شورای مدیران شهرداری باقرشهر با معرفی مدیران جوان و بومی برای پست‌های شهرداری خاتمه یافت .

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری باقرشهر؛ شامگاه روز شنبه ۱۸ آذرماه یازدهمین جلسه شورای مدیران شهرداری باقرشهر در سالن جلسات شهید حاج‌قاسم سلیمانی برپا شد .

شهردار باقرشهر در این جلسه ضمن پیگیری مصوبات جلسه گذشته و بررسی مسائل پیش رو با مدیران به بحث و تبادل نظر پرداخت.

در این برنامه مواردی از جمله سد معبر، ترافیک، پروژه‌های عمرانی، مطالبات معوق شهرداری و تکریم ارباب‌رجوع و اطلاع‌رسانی شفاف به مردم و… موردبحث و تبادل نظر قرار گرفت .

در حاشیه این جلسه، شهردار باقرشهر باز هم به وعده خود در خصوص اولویت به‌کارگیری مدیران بومی و جوان عمل کرد و طی احکامی جداگانه شماری از مدیران بومی و جوان در شهرداری باقرشهر منصوب شدند.

شهردار باقرشهر تصریح کرد: استفاده و پرورش مدیران جوان و بومی از اولویت‌های مدیریت شهری در دوره جدید است تا بتوانیم برای اداره شهر در آینده از این مدیران استفاده نماییم، انتخاب این مدیران پس از بررسی و ارزیابی چندماهه از مدیران و واحدها انجام شده است، تمام تلاش ما این است تا بتوانیم با استفاده از انگیزه و جوانی این مدیران در مسیر طراحی شده، خدمتگزار خوبی برای مردم و شهروندان باشیم.

شهردار باقرشهر طی این تغییرات، مسعود زمانی نژاد را به‌عنوان رئیس حوزه شهردار، جواد اسدی به‌عنوان رئیس اداره منابع انسانی، رسول وصالی نیا به‌عنوان رئیس اداره سیما، منظر و فضای سبز شهری، مهدی داداشی آلاشتی به‌عنوان مسئول واحد رفاه، مجید زواری به‌عنوان مسئول واحد موتوری، محمد الهی به‌عنوان مسئول واحد حمل‌ونقل و ترافیک، مهدی رنجبری به‌عنوان سرپرست اداره فناوری اطلاعات، حبیب اسماعیل‌زاده به‌عنوان مسئول سامانه ۱۳۷ واحد امانی و زهرا رستمی را به‌عنوان دبیر کمیسیون ماده صد شهرداری انتخاب و منصوب نمودند.

گفتنی است در این جلسه، مهدی اشرفی پور به‌عنوان رئیس اداره روابط‌عمومی، میلاد سلگی به‌عنوان مسئول امور ایثارگران، اسماعیل لک به‌عنوان رئیس اداره عمران و تأسیسات شهری حکم رسمی خود را پس از تأیید مراجع ذی‌صلاح از شهردار باقرشهر دریافت نمودند.

در پایان نیز شهردار باقرشهر از زحمات امیر حاتم زاده دبیر سابق کمیسیون ماده صد، محمد دارابی رئیس سابق اداره منابع انسانی، حامد زمانی مسئول سابق واحد فناوری اطلاعات و محمودرضا حسن‌پور در زمان تصدی امورات محوله تقدیر و تشکر نمود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه