مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

باند جعل اسناد خودرو در شهرری متلاشی شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری، از دستگیری و انهدام باند چهار نفره کلاهبرداری که اقدام به جعل و صدور برگ سبز و اسناد مالکیتی وسایل نقلیه می‌کردند، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با اقدامات اطلاعاتی و شبانه روزی مأموران کلانتری ۱۷۷ این فرماندهی اعضای یک باند جعل اسناد خودرو در محدوده خاور شهر کشف شد و رسیدگی به پرونده در دستور کار کلانتری آن محله قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی مأموران نشان می‌داد؛ ۴ مرد جوان با همدستی یکدیگر خودروهای سنگینی را که مشکل انحصار وراثت داشته یا به صورت قاچاق وارد کشور شده و یا حتی خودروهای سرقتی که و فاقد مدارک مالکیتی بودند را تهیه و اقدام به جعل اسناد و مدارک مالکیت آنها نموده و سپس خودروها را به فروش می‌رساندند.

این مقام انتظامی ادامه داد: عوامل کلانتری خاور شهر پس از بررسی‌های همه جانبه و تلاش بی وقفه برای شناسایی مجرم یا مجرمان با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی هویت و مخفیگاه متهمان را به دست آوردند؛ با به دست آوردن هویت متهمان و پس از تشریفات قضائی، تیم عملیات کلانتری روز گذشته در یک عملیات پلیسی و منسجم هر ۴ متهم را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۳ دستگاه خودرو قاچاق به ارزش حدودی ۲۵ میلیارد ریال که هیچ گونه اسناد و مدارکی نداشته کشف شد، متهمان نیز پس از انتقال به کلانتری و مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه ارتکابی معترف شدند.

سرهنگ طرهانی اظهار داشت: متهمان پس از پایان تحقیقات و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه