مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

باب الحوائجی ؛ مشکلات آب و برق شهرک صنعتی شمس آباد برطرف می شود

فرماندار شهرستان ری با اشاره به کمبود آب و برق در شهرک صنعتی شمس آباد از تخصیص ویژه‌ای از پساب‌های اطراف تهران برای رفع مشکل آب این شهرک خبر داد و گفت: در راستای رفع مشکل کمبود برق هم تولید ۱۰ مگاوات برق توسط دستگاه متولی پیگیری و اجرایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛مهدی باب‌الحوائجی صبح امروز در حاشیه بازدید از واحد‌های صنعتی و تولیدی شهرک صنعتی شمس آباد  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در راستای احصاء مشکلات از برخی واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی شمس‌آباد که مبتنی بر روش‌های دانش‌بنیان و در حال تولید محصولات جدید هستند، بازدیدی به عمل آمد.

وی با تأکید بر اینکه تولیدکنندگان داخلی توانایی خوبی در تولید محصولات با کیفیت دارند، افزود: در بازدیدی که از واحدهای صنعتی و تولیدی داشتیم، تاثیر تحریم‌ها بر رشد تکنولوژی جدید و افزایش تولید مشهود بود که بسیار خوشحال‌کننده است، زیرا تحریم‌ها نه‌تنها تولید را از بین نبرده، بلکه باعث رشد دانش نوین بومی ایرانی شده است.

فرماندار ری گفت: در صنایع مستقر در این شهرستان نگاه به درون و سیستم‌های تولید داخلی و نیز افزایش آموزش‌ها و ارتقای سطح کیفی تولید به‌خوبی مشخص است.

باب‌الحوائجی با اشاره به مشکلات صنعتگران افزود: مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان بیشتر در زمینه سرمایه در گردش، پرداخت مالیات و حق بیمه‌ها است، لذا دستورات لازم برای پیگیری و تسریع امور تولیدکنندگان صادر شد.

وی به تلاش برای رفع مشکل کمبود برق در شهرک صنعتی شمس‌آباد هم اشاره و بیان کرد: تولید و تأمین 10 مگاوات برق برای این شهرک صنعتی در نظر گرفته شد که توسط دستگاه متولی پیگیری و اجرایی خواهد شد.

معاون استاندار تهران درخصوص مشکل تأمین آب صنعتگران هم گفت: تأمین آب مورد نیاز شهرک صنعتی شمس‌آباد نیز در دستور کار قرار دارد و تخصیص ویژه‌ای از پساب‌های اطراف تهران برای رفع مشکل آب صنایع انجام خواهد شد.

 باب‌الحوائجی با بیان اینکه مشکلات صنعتگران در سطوح شهرستان، استان و ملی پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: موضوعاتی درخصوص سرمایه در گردش و حمایت بانک‌ها از سوی صنعتگران و تولیدکنندگان مطرح‌ شده که در این راستا علاوه بر ظرفیت شهرستان ری از حمایت ستاد تسهیل استانداری نیز استفاده خواهد شد.

منبع تسنیم
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه