مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

نایبی : تهران به عنوان ام القرای جهان اسلام در پدافند غیر عامل اهمیت ویژه ای دارد

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران در مراسم نکوداشت هفته پدافند غیر عامل از نگاه ویژه مجموعه حاکمیتی به تهران به عنوان ام القرای جهان اسلام در توجه به زیرساخت ها و موضوعات پدافند غیر عامل خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛‌همایش استانی پدافند کالبدی همزمان به هفته نگوداشت پدافند غیر عامل به میزبانی شهرستان ری در باقرشهر برگزار شد .
در این مراسم که با حضور مسئولان ارشد پدافند غیر عامل کشور ؛معاونین استاندار؛فرمانداران؛ شهرداران؛فرماندهان انتظامی و نظامی و سایر مسئولین دستگاه های اجرایی استان تهران برگزار شد معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با تاکید بر لزوم به روز آوری دانش پدافند غیر عامل اظهار داشت : نگاه به امنیت ملی در کنار پدافند عامل ؛پدافند غیر عامل است و می توانیم با اقدامات پیشگیرانه در زیرساخت هایی که انجام می دهیم در مقابل دشمنی که همیشه آماده حمله به ما است ؛آمادگی لازم را داشته باشیم .


محسن نایبی گفت : پدافند غیر عامل نسبت به پدافند عامل کمترین هزینه را برای مجموعه حاکمیتی دارد و طبق فرمایشات حضرت آقا (مدظله العالی ) و تاکید ایشان بر اهمیت پدافند غیر عامل ؛ استاندار محترم و مجموعه استانداری نگاه ویژه ای به استان تهران به عنوان پایتخت و ام القرای جهان اسلام دارد و تمامی تلاش خود را به کار می بندیم تا با توجه به زیرساخت های حیاتی که در استان وجود دارد در بالاترین درجه از پدافند غیر عامل باشیم .
وی اظهار داشت : در مبحث پدافند غیر عامل هر سال مجموعه استانداری سعی دارد آموزش ها و علوم مربوط به این موضوع را به روز کرده تا در بالاترین سطح با اشراف کامل در مقابل مخاطرات موجود آمادگی های لازم را داشته باشیم .
نایبی ضمن تقدیر از شهرداری باقرشهر به خاطر میزبانی از این مراسم گفت : این برنامه هم که با حضور مدیران ارشد سازمان پدافند غیر عامل ؛ فرمانداران ؛ شهرداران ؛ فرماندهان نظامی و انتظامی و سایر عزیزانی که در این مراسم شرکت کردند برای تمرین ؛ آموزش های جدید و آشنایی به علوم روز بود که توسط کارشناسان ارشد سازمان پدافند غیر عامل آموزش داده شد .

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه