مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شهردار باقرشهر : هر پروژه و هر کاری باید پیوست پدافندی داشته باشد

شهردار باقرشهر در حاشیه همایش استانی پدافند غیر عامل که در سالن عطر یاس شهرداری باقرشهر برگزار شد ضمن تاکید بر اهمیت ویژه پدافند غیر عامل در تمامی امور گفت هر پروژه یا هر اقدامی که بنا به انجام آن است باید پیوست پدافندی برای آن در نظر گرفته شود .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛همایش استانی پدافند کالبدی همزمان با هفته نکوداشت پدافند غیر عامل به میزبانی شهرداری باقرشهر برگزار شد .
شهردار باقرشهر در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت : امروز همزمان با هفته پدافند غیر عامل در مجموعه مدیریت شهری باقرشهر در کنار فرمانداری شهرستان ری میزبان فرمانداران و شهرداران و مدیران مرتبط با حوزه پدافند غیر عامل و مدیریت بحران هستیم و در این مراسم اساتید برجسته مثل دکتر شمسایی که مشاور عالی سازمان پدافند هستند موضوعات خوبی را مطرح کردند و مورد استفاده مدیران قرار گرفت .

همتی گفت : پدافند غیر عامل در واقع جنگ بدون ترکش، با آرامش و بدون ارتش است که هر روز بیشتر اهمیت آن معلوم می شود و ما باید مراقبت هایی را در حوزه مدیریتی انجام دهیم تا از خطرات مختلف جلوگیری کنیم و همچنین تمهیداتی داشته باشیم تا در صورت بحران های طبیعی و غیر طبیعی بتوانیم کمترین خسارت را داشته باشیم .

شهردار باقرشهر تاکید کرد : پدافند غیر عامل از دیرباز بوده، هست؛ و خواهد بود و روز به روز هم به اهمیت آن همزمان با پیشرفت تکنولوژی و دست آوردهای بشر افزوده و نقش آن ملموس تر می شود و به نظر می رسد باید در بالاترین سطح برای آن برنامه ریزی ، پایش و نظارت کامل شود تا هر اقدامی که می خواهد در هر سطحی انجام شود یک پیوست پدافندی داشته باشد .
این برنامه که در قالب کارگاهی برگزار شد با حضور معاونین استاندار تهران ؛فرمانداران ؛ شهرداران؛ فرماندهان نظامی و انتظامی ؛ روسای ادارات و برخی از مدیران شهرداری باقرشهر صبح امروز سه شنبه 9 آبانماه به میزبانی شهرداری باقرشهر در سالن همایش های عطر یاس شهر باقرشهر برگزار شد .

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه