مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

زورگیران اتوبان آزادگان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری زورگیران اتوبان آزادگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: ساعت ۱۲ شب گذشته در پی وقوع یک فقره سرقت به شیوه زورگیری از دو مرد جوان در حاشیه اتوبان آزادگان محدوده «دولت آباد» شهرستان ری، موضوع سریعاً در دستور کار قرار گرفت و مأموران گشت و عملیات سریعاً به موقعیت جهت بررسی صحنه اعزام شدند.

وی افزود: تحقیقات میدانی مأموران نشان می‌داد، ۲ مرد جوان در حال بازگشت از استادیوم آزادی در اتوبان آزادگان محدوده دولت آباد موتورسیکلت آنها دچار خرابی شده و در کنار خیابان متوقف می‌شوند که در این حین دو سارق ناگهان از بین شمشادهای کنار اتوبان با استفاده از یک قبضه سلاح سرد از نوع قمه به سمت آنها حمله‌ور شده و با تهدید اقدام به سرقت ۳ دستگاه تلفن همراه می‌کنند و از محل متواری می‌شوند.

این مقام انتظامی متذکر شد: اقدامات فنی و تخصصی پلیس سریعاً آغاز شد و در کمتر از یک ساعت هویت و مخفیگاه یکی از سارقان که از سارقان سابقه دار محدوده دولت آباد بود شناسایی شد و پس از انجام هماهنگی‌های لازم مأموران به مخفیگاه متهم اعزام و سارق را در حین فرار از پشت بام دستگیر کردند.

وی افزود: با اشرافیت‌های اطلاعاتی مشخص شد سارقان پس از سرقت تلفن‌های همراه آنها را به محله دیگری برده و در مکانی عمومی جاساز کرده‌اند که پس از اعزام مأموران از محل ۳ دستگاه تلفن همراه به ارزش حدودی یک میلیارد و پانصد میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه مال باختگان سارق دستگیر شده را شناسایی کردند، عنوان کرد: متهم جهت بررسی دیگر ابعاد پرونده تحویل پلیس آگاهی شهرستان ری شد و دستگیری دیگر سارق متواری در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه