مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف 80 میلیارد ریال کالای آشپزخانه قاچاق در خاورشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۳۲۰ قلم کالای قاچاق به ارزش حدودی ۸۰ میلیارد ریال و دستگیری یک متهم در این رابطه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛  سرهنگ محمدقاسم طرهانی با تاکید بر اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا در ری اظهار داشت: تیم اطلاعات کلانتری 177 خاورشهر این فرماندهی با رصد هوشمندانه و کسب خبری مبنی دپوی کالاهای قاچاق در یک انبار در محدوده خاورشهر، شناسایی محل دپوی این کالاها در دستور کار عوامل کلانتری 177 قرار داد.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، مأموران کلانتری خاورشهر موفق به شناسایی محل دقیق دپوی کالاهای قاچاق در محدوده روستای زمان آباد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه ابراز داشت: پس از هماهنگی‌های قضایی تیمی از عوامل عملیات کلانتری 177 خاورشهر عملیات خود را اجرایی کرده و با حضور در محل این انبار و در بررسی‌های بیشتر از این مکان بیش از 320 قلم کالای قاچاق اعم از 40 کارتن سرویس قاشق و چنگال، 20 کارتن سرویس کارد آشپزخانه، 40 عدد قابلمه، 62 کارتن چای‌ساز، 160 عدد کتری برقی و … به صورت قاچاق، فاقد مدارک و مستندات قانونی را کشف کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 80 میلیارد ریال اعلام داشتند، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ طرهانی در پایان خاطرنشان کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه‌ساز جرائم دیگری نیز در سطح جامعه می‌شود و بر همین اساس تشدید اقدامات مقابله‌ای در این حوزه همواره یکی از اولویت‌های پلیس به شمار می‌رود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه