مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دستگیری سارقان منزل در صحنه سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو سارق منزل در حین سرقت خبر داد و گفت؛ متهمان به سه فقره سققت تاکنون معترف شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی انعکاس ری ؛ محمد قاسم طرهانی در تشریح این خبر افزود بامداد یازدهم شهریور ماه امسال در راستای اجرای طرح مقابله با سرقت عوامل گشت عملیات کلانتری ۱۳۱ شهرری در محله منتظری محدوده اتوبان کریمی شیرازی در حال گشتزنی بودند که پلاک مخدوش شده یک دستگاه خودرو سواری نوک مدادی با شیشه‌های دودی توجه ماموران را جلب کرده و برای بررسی به سمت آن رفتند.

وی افزود در بررسی خودرو مشخص شد که راننده در حال زاق‌زنی و مراقبت از محله است و دو هم دست دیگرش در حال سرقت از یک ساختمان هستند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی‌های انجام شده از منزل مذکور مشخص شد که سارقان پس از تخریب درب آکاردئونی خانه وارد شده و اقدام به سرقت کردند.

سرهنگ طرهانی در پایان با اشاره به اعتراف متهمان به سه فقره سرقت در بازجویی‌های انجام شده گفت: در تحقیقات تکمیلی مالباختگان شناسایی و به کلانتری دعوت شدند و پس از تکمیل پرونده هر سه متهم به پلیس آگاهی فرمانده انتظامی شهرستان ری منتقل شدند

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه