مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف 20 میلیاردی اموال مسروقه توسط پلیس “ری”

سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 2 سارق حرفه ای منزل که با خوراندن داروی خواب آور از مال باختگان سرقت می کردند، خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان20 میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری، سرهنگ “محمد قاسم طرهانی” گفت: مرداد ماه امسال در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در محدوده شهر “ری” و ارسال پرونده به پلیس آگاهی، رسیدگی به موضوع سریعاً در دستور کار کارآگاهان آن پلیس قرار گرفت و با توجه به اهمیت موضوع، عوامل این یگان وارد عمل شدند و پس از حضور در محل مشخص شد سارقان با خوراندن داروهای خواب آور به مال باختگان اقدام به سرقت کرده اند.
کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تاکتيک هاي عملياتي و بکارگيري شگردهاي خاص پليسي به دست آوردند سرقت ها توسط 2 مرد جوان انجام شده است .
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان و بازبینی دوربین های مداربسته هویت و مخفیگاه هر 2سارق در محدوده “ری” شناسایی شد افزود: روز گذشته پس از هماهنگی های لازم تیمی از ماموران به مخفیگاه متهمان اعزام و موفق به دستگیری هر2 متهم در مخفیگاهشان شدند.
در این عملیات پلیسی در بازدید از مخفیگاه سارقان اموال مسروقه به ارزش ریالی 20 میلیارد ریال کشف و به همراه متهمان به پلیس آگاهی انتقال داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهمان 36 و 40 ساله که دارای سوابق متعدد سرقت می باشند پس از انتقال به پلیس آگاهی ضمن اقرار به بزه انتسابی به 3 فقره سرقت مشابه دیگر در محدوده شهر”ری “معترف شدند گفت: تا کنون 2 مال باخته شناسایی و به پلیس آگاهی دعوت شده اند.
با تکمیل پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه