مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شناسایی کارگاه تولید موادغذایی تقلبی در کهریزک

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری از شناسایی کارگاه تولید موادغذایی تقلبی در کهریزک، خبر داد و گفت: 3نفر در این خصوص دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ “سیدرضا عماد الدینی” در تشریح این خبر افزود: دربیست و هشتم مرداد ماه امسال ماموران کلانتری 170 کهریزک در راستای سرکشی از کارگاه ها و انبار های سطح حوزه استحفاظی یک کارگاه تولید موادغذایی تقلبی را در محدوده روستای “قلعه نو چمن “شناسایی کردند.


وی افزود: پس از انجام هماهنگی های لازم با مقام قضائی ماموران کلانتری به همراه عوامل گشت تعزیرات حکومتی به موقعیت اعزام شدند که پس از ورود به کارگاه تعداد زیادی دستگاه های صنعتی و انواع دستگاه های لیبیل زن و تاریخ زن و از اقلام خوراکی مانند:انواع ترشیجات،عسل،سس های خوراکی،انواع انرژی زا و انواع مواد آرایشی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته را مشاهده کردند.
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری با اشاره به دستگیری 3نفر در این خصوص ابراز داشت: پس از بررسی مشخص شد افراد سواستفاده گر با پاک کردن تاریخ مصرف اقلام و چاپ مجدد تاریخ و لیبیل آنها را در سطح بازار توزیع می کنند .
سرهنگ “عمادالدینی” در پایان با بیان اینکه بیشتر اقلام آرایشی و بهداشتی کشف شده تاریخ مصرف گذشته هایی بودند که از کشور های دیگر بصورت قاچاق وارد شده بودند افزود: پرونده در این خصوص تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و کارگاه نیز جهت پلمپ تحویل عوامل تعزیرات گردید.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه