مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تکریم و معارفه دهیاران روستاهای قمصر و قلعه‌نو‌چمن

دهیاران روستاهای قمصر و قلعه نو چمن از بخش کهریزک معرفی شدند

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری به نقل از بخشداری کهریزک، با توجه به‌ اداره امور دهیاری روستاهای قلعه‌نوچمن‌ و قمصر به صورت سرپرستی طی یکسال اخیر، صبح امروز دو آیین تکریم و معارفه با حضور سرپرست بخشداری کهریزک، رئیس شورای اسلامی بخش کهریزک، اعضای شورای اسلامی روستا و مسئولین بخشداری کهریزک در ساختمان دهیاری روستاهای مذکور برگزار و بر اساس حکمی از سوی هادی بادلی سرپرست بخشداری کهریزک، عیسی دوست‌محمدی بعنوان دهیار روستای قمصر و حمید عبدی بعنوان دهیار روستای قلعه‌نوچمن‌ منصوب شدند.

هادی بادلی در آیین تکریم و معارفه دهیاران روستاهای قمصر و قلعه‌نوچمن، دهیاران را سرپنجه‌های نظام اسلامی در روستا دانسته و بر لزوم استفاده از ظرفیت جوانان و پیشکسوتان روستا در راستای کمک به ارتقاء امور روستایی تاکید کرد.

بادلی دهیاران جدیدالانتصاب را به تقویت و تداوم روحیه جهادی با تشکیل تیم مشورتی متشکل از روحانیون، بسیجیان و نخبگان روستایی توصیه کرد.

سرپرست بخشداری کهریزک در ادامه گفت: با توجه به اینکه درحال حاضر روستائیان تمایل زیادی به سمت مهاجرت معکوس دارند، مدیران روستایی می‌بایست در انجام وظایف خود اهتمام بیشتری داشته باشند و با فراهم نمودن زیرساخت‌های لازم، شرایط زندگی مطلوب را برای اهالی روستا فراهم‌کنند‌.

بادلی گفت: از دهیاران انتظار می‌رود با همفکری شورای اسلامی روستا، که پشتیبان دهیار است و ارتباط مستمر با بخشداری و شورای اسلامی بخش و درچهارچوب قوانین و مقررات مربوطه در مسیر شناسایی و رفع مشکلات موجود در روستاها گام بردارند.

بادلی در پایان با اهدای لوح سپاس از اقدامات صورت‌گرفته توسط حسین احمدوند سرپرست دهیاری روستای قمصر و شایان شاهمیری سرپرست دهیاری روستای قلعه‌نوچمن‌ در مدت زمان تصدی سرپرستی تقدیر و تشکر نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

همچنین در آیین تکریم و معارفه دهیار روستای قمصر از زحمات بی‌دریغ مرحوم فهیمی دهیار سابق روستای قمصر یاد شده و حاضران با قرائت فاتحه‌ای، خاطره وی را زنده نگه‌داشتند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه