مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بازرسی از جایگاه های عرضه سوخت در سطح شهرستان ری

در راستای نظارت مستمر بر نحوه خدمات دهی و عرضه سوخت، تیم های بازرسی فرمانداری ویژه ری بهمراه بازرسان شرکت توزیع و حمل فرآورده های نفتی از جایگاه های عرضه سوخت بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ در راستای نظارت مستمر بر نحوه خدمات دهی و عرضه سوخت، تیم های بازرسی فرمانداری ویژه ری بهمراه بازرسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از جایگاه های عرضه سوخت بازدید کردند.

رئیس اداره مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی فرمانداری ویژه ری در حاشیه بازدیدهای امروز با اشاره به پایش مستمر فعالیت جایگاه های عرضه سوخت در سطح شهرستان گفت: باتوجه به برخی گزارشات مردمی مبنی بر فقدان کارت سوخت در پمپ های بنزین جهت سوختگیری خودروهای فاقد کارت سوخت شخصی و در مواردی مطالبه وجه اضافی از سوی عاملین پمپ بنزین برای در اختیار قراردادن کارت سوخت جایگاه، تیم های بازرسی فرمانداری ویژه ری بهمراه بازرسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از پمپ های بنزین فعال در سطح شهرستان بازدید نمودند.

محمود بهارلو در ادامه گفت: بازرسی از جایگاه های دارای ازدحام بیشتر و گزارشات مردمی آغاز و به تدریج کلیه پمپ های بنزین در سطح شهرستان مورد بازدید و ارزیابی قرار خواهند گرفت. همچنین بازدیدهای نامحسوس بویژه در شیفت های پایانی فعالیت جایگاه ها نیز درحال انجام می باشد که تهیه گزارشات میدانی بصورت روزانه درحال انجام بوده و برآیند کلی بازرسی ها جهت اتخاذ تدابیر لازم به مراجع ذیصلاح ارسال می گردد.

وی اضافه کرد: شهروندان عزیز اطمینان داشته باشند که این بازدیدها بصورت مستمر ادامه داشته و علاوه بر آن تیم های نظارتی با حضور نامحسوس در جایگاه های سطح شهرستان ضمن بررسی گزارشات و شکایات مردمی، مانع از تضییع حقوق شهروندان و بروز مشکلات احتمالی خواهند شد. همچنین کلیه رانندگان و شهروندان گرامی می توانند گزارشات، شکایات و پیشنهادات خود را جهت بررسی و پیگیری به واحد بازرسی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی به شماره تماس گویای ۰۹۶۲۷ اعلام نمایند.

بهارلو در پایان گفت: همچنین در حال حاضر در کلیه جایگاه های شهرستان ری کارت سوخت بنزین به ازای هر سکو یک عدد تخصیص داده شده است و توصیه می گردد با توجه به اطلاع رسانی های انجام پذیرفته در طول سه ماه گذشته، شهروندان از کارت شخصی به منظور سوختگیری استفاده نمایند. همچنین از مردم عزیز تقاضا داریم به شایعات مطرح در فضای مجازی مبنی بر کمبود و یا افزایش قیمت بنزین توجه نکرده و همواره اخبار را از مبادی قانونی و دارای صلاحیت پیگیری نمایند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه