مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تشکیل ستاد اربعین شهرستان ری

جلسه ستاد اربعین شهرستان ری در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسکر تولیت این بارگاه ملکوتی، حجت‌الاسلام و المسلمین شاهچراغی امام جمعه شهرستان ری، محمد بشارت سرپرست فرمانداری شهرستان ری، غلامرضا شنگی شهردار منطقه ۲۰ و دیگر مسئولین شهرری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ در این جلسه تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) ضمن محکومیت حادثه تروریستی اخیر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، برای شهدای این حادثه جانسوز از خداوند منان علو درجات و برای مجروحین سلامت و عافیت مسئلت کرد.

وی با اشاره به لزوم بررسی نقاط ضعف و قوت راهپیمایی جاماندگان اربعین بر تلاش مضاعف و برنامه‌ریزی دقیق در راستای اجرای هرچه باشکوه‌تر این اجتماع عظیم در مراسم اربعین پیش رو تأکید کرد.

در ادامه، حجت‌الاسلام والمسلمین شاهچراغی امام جمعه شهرستان ری با اشاره به مشکلات و کمبودها در شهرستان ری در خصوص پذیرایی از زائرین راهپیمایی جاماندگان اربعین، اهتمام بیشتر به برگزاری جلسات و نشست‌های مسئولین پیش از برگزاری این اجتماع عظیم و آسیب‌شناسی معضلات پیرامونی آن را امری لازم دانست.

همچنین در این نشست نمایندگان و مسئولین نهادهای شهرستان به ارائه گزارشی در خصوص اقدامات و فعالیت‌های مجموعه های تابعه در قالب تشکیل کمیته‌های مختلف و برگزاری جلسات تخصصی پرداخته و در خصوص مسائل و مشکلات احتمالی در حوزه‌های خدماتی، ترافیکی، امنیتی، نظامی، انتظامی و… راهپیمایی جاماندگان اربعین تبادل نظر و گفتگو شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه