مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سارقان و مالخر کارگاه های خاورشهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲مالخر و سارق کارگاه های صنعتی در خاورشهر، خبر داد و گفت: متهم به ۹ فقره سرقت مشابه به ارزش ۱۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ سرهنگ محمد قاسم طرهانی در این باره گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از یک کارگاه در محدوده خاورشهر تهران موضوع سریعاً در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۷۷ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل سرقت و بررسی صحنه وقوع جرم مشخص شد سارق با تخریب قفل های ورودی وارد اماکن شده و سرقت لوازم را انجام داده است که در بازبینی دوربین ها هویت وی شناسایی و مشخص شد نامبرده جزو سارقان حرفه ای و سابقه دار شهرستان همجوار می باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه عنوان کرد: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه روز گذشته مخفیگاه وی در محدوده خاورشهر شناسایی و پس از انجام هماهنگی های لازم به محل اعزام و ماموران موفق شدند در یک عملیات ضربتی سارق را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کنند.

وی ادامه داد: متهم ۳۵ ساله که در دی ماه سال گذشته از زندان آزاد شده بود در مواجهه با ادله پلیس و انجام تحقیقات به ۹فقره سرقت از کارگاه های خاورشهر معترف شد که در این خصوص ۲مالخر وی شناسایی و در محلات مختلف تهران دستگیر شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: طبق اعلام نظر کارشناسان سارق بالغ بر ۱۰میلیارد ریال از کارگاه های محدوده سرقت کرده است که تحقیقات جهت شناسایی دیگر متهمان پرونده ادامه دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه