مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کسب سه مدال نقره برای شهرستان ری در ووشو با بیسکویت / سلام آقای فرماندار !!!!/اداره ورزش و جوانان شهرستان ری ساعت خواب!!

تیم ووشو باشگاه غدیر باقرشهر در مسابقات ووشو استان تهران صبح روز جمعه 20 مرداد ماه در بین 340 شرکت کننده سه مدال نقره کسب کرد در حالی که ورزشکاران پول نهار نداشتند و با بیسکویت روز خود را سپری کردند .حالا باید سلامی کرد خدمت آقای اداره ورزش -بخشدار و فرماندار عزیز و پرسید در بین این همه بودجه های میلیاردی که هزینه می شود آیا پول چند پرس نهار یا آبمیوه و… برای این دلاورمردان باشرف نداشتید!! باز هم درود به شرف شهردار باقرشهر که خودرو در اختیار این عزیزان قرار داد .

انعکاس ری – قهرمان پروری و جلوگیری از معضلات اجتماعی همیشه در برنامه های مسئولان ما جایی ندارد و فقط شعارهای مناسبتی در این زمینه همیشه سر وقت و در زمانی که لازم باشد  را به وفور می‌بینیم .

روز جمعه یک اتفاق شیرین اما دردناک در ورزش ووشو شهرستان ری روی داد که جای تأمل و تأسف دارد ؛ دلاور مردان نوجوان ووشو تیم باشگاه غدیر باقرشهر  در بین 340 شرکت کننده از شهرستان های استان تهران خوش درخشیدند و سه نفر از آنها با نام محمد امین کرمی در وزن -80 جوانان    ؛    محمد طاها حسین زاده -52 نوجوانان          و منصور رسولی -52 جوانان با راهیابی به فینال توانستند مدال نقره این مسابقات را از آن خود کنند و به تیم استان تهران دعوت شدند .تا این جای این اتفاق بسیار شیرین و درود بر غیرت و شرف این دلاوران اما اگر بشنوید این عزیزان هزینه نهار نداشتند و مجبور شدند مسابقه ای که از 6 صبح شروع شده و تا پاسی از شب ادامه داشته است را با بیسکویت سپری کنند .باور میکنید!!! بله یک غذای ساده !!! به همین سادگی و دردناکی یک تیمی که اینقدر زحمت کشیده و چنین مقامی آورده حتی هزینه یک نهار برای اعضای تیم را ندارد .

باز هم درود به شهردار باقرشهر که خودرویی مناسب برای انتقال این عزیزان در اختیارشان قرار داده برای رفت و آمد .اما جای این سوال برای ما از مسئولان شهرستان ری بلاخص اداره ورزش و جوانان ؛بخشدار و آقای فرماندار این است که شما در بین این همه هزینه های میلیاردی که در برخی از مواقع به اندازه هزینه یک عمر این تیم در پروژه های شهری و روستایی اصراف و ریخت و پاش می‌شود نمی توانستید حداقل ها را برای نوجوانانی تهیه کنید که با هزار امید و آرزو به دنبال افتخار آفرینی برای شما هستند .یا می خواهید این هزینه ها را صرف ساخت کمپ شفق یا زندان فشافویه کنید .

همه ما وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه را می دانیم بله برخی از افراد هزینه خرید کتانی یا لباس یا کرایه ماشین هم ندارند .بله پیام یکی از مادر های این عزیزان را روی تلفن همراه مربی دیدم واقعا دردناک بود به خاطر منزلت و شآن این خانواده و این مادر فداکار از آوردن این مطلب معذوریم فقط باید گفت احسنت به این بچه های باغیرت که با این شرایط گل کاشتند .

امیدواریم آقای فرماندار پیگیر این موضوع باشند و از اداره ورزش بازخواست کنند که چرا تیم های ورزشی ما یا کسانی که امید قهرمانی قطعی به آنها هست باید در این وضعیت باشند این مشتی بود از خروارها بی تفاوتی و کم کاری قضاوت با شما مخاطب گرامی .

محمد دارابی مربی و سرپرست تیم در گفتگو با خبرنگار ما ضمن ابراز گلایه از وضعیت موجود اظهار داشت : حق این بچه ها این نیست با تمام تلاش و غیرت جنگیدند بدون امکانات بدون پشتیبانی مقام آوردند وقتی به چهره رنگ پریده محمد امین نگاه میکنم که با انگشت شکسته به خاطر نخوردن نهار رنگش پریده و حال مساعدی ندارد اما با تمام روحیه لنگان لنگان با زور اسپری سر کننده روی سکو می ایستد دلم آتش میگیرد و خجالت آنها را می‌کشم .

وی در خصوص حمایت از این ورزش گفت : این ورزش؛ ورزش بین المللی و المپیکی است ،چین که مهد ووشو هست ما آن را شکست داده‌ایم نمی دانم چرا اینقدر بی تفاوت هستند سال گذشته در شهر مسابقات برگزار شد تعداد زیادی علاقه مند جذب کردیم این ها همه بچه هایی هستند که به آغوش سلامتی و تندرستی آمده اند؛ به راه خوبی ؛ چرا برای مسئولان ما اینقدر بی اهمیت است ؛اینها بروند دنبال بزه بروند دنبال خلافکاری آنوقت دولت کلی هزینه می‌کند برای دادگاه ُپاسگاه و زندان و مبارزه با فساد و بزه اما اکنون که می تواند مسیر زندگی کلی از این جوانان و نوجوانان را با حداقل ها عوض کند که هم باعث افتخار ملت و خانواده و شهر خود باشند .افسوس !!!!!!!

این سه نفر که امروز مقام آوردند دعوت شدند به اردوی استان تهران برای حضور در مسابقات کشوری و انتخاب تیم ملی و شاید در آینده ای بسیار نزدیک برای کشور در سطح بین المللی مقام و افتخار آفرینی کنند و از این دست افراد کم نداریم به عنوان نمونه بهمن 1401 آقایان رضا غیبی و علیرضا شرفی در مسابقات انتخابی استان تهران قهرمان شدند و در قشم در مسابقات کشوری سهمیه حضور در تیم ملی را کسب کردند و هیچ کس نمی داند حتی یک بنر در شهر نزدند که باعث دلخوشی این بچه ها شود .

/پایان خبر

و باز هم جز کشیدن آه از این خبر چاره ای نداریم !!!

مجموعه رسانه ای دلیل این برد افتخار آمیز را به این دلاوران و مربی و اعضای تیم تبریک عرض نموده و برای آنها آرزوی موفقیت دارد .

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه