مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

انتقاد وزیر بهداشت از وضعیت بیمارستان هفت تیر در بازدید از پروژه‌های شهر ری

وزیر بهداشت گفت: وضعیت پیشرفت پروژه‌های بیمارستان هفت تیر رضایت بخش نبود و در بازدیدی که از بیمارستان هفت تیر داشتیم مقداری ناراحت شدم اما در بیمارستان فیروزآبادی از پیشرفت پروژه‌ها خوشحال‌ شدم.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری به نقل از تسنیم ؛، بهرام عین‌اللهی ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های بیمارستانی شهرستان ری و در حاشیه بازدید از مرکز درمانی فیروزآبادی اظهار داشت: امروز در راستای پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور از چندین بیمارستان جنوب تهران و شهرری بازدید به عمل آمد.

وی افزود: بیمارستان هفت تیر با توجه به اینکه در محلی واقع شده که بیشتر بیماران تصادفی منتقل می‌شوند جزو مصوبات ریاست جمهوری برای توسعه قرار داشت.

وی با تأکید بر اینکه وضعیت پیشرفت پروژه‌های بیمارستان هفت تیر رضایت‌بخش نبود، گفت: در بازدید رئیس جمهور از بیمارستان هفت تیر، کمبودها و نیازهای این بیمارستان مطرح و براساس دستور رئیس جمهور پروژه‌ای توسعه‌ای در این بیمارستان در حال اجراست و لازم است که حتما مورد رسیدگی قرار گیرد.

وزیر بهداشت در ادامه گفت: تذکرات لازم برای اجرای طرح توسعه بیمارستان صادر شد و در 3ماه آینده مجدداً بازدیدی خواهیم داشت زیرا که وضعیت فعلی رضایت بخش نبود.

عین‌اللهی با اشاره به بازدید از بیمارستان خیرساز در کهریزک ابراز داشت: بیمارستان نیمه کاره الهام که تا کنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته از لحاظ جانمایی بسیار قابل قبول بود و قرار بر این است که پروژه به دانشگاه علوم پزشکی تهران منتقل و 60 درصد باقیمانده پروژه ادامه یابد.

وی درباره بازدید از بیمارستان فیروزآبادی شهرری تصریح کرد: این بیمارستان به برکت روح بلند آیت الله فیروزآبادی همیشه خدمات رسان مردم در منطقه شهرری بوده است اما در بازدید قبلی از این پروژه وضعیت قابل قبولی را شاهد نبودیم اما در مدت 6 ماه شاهد توسعه، پیشرفت و تجهیز این بخش‌های بیمارستان هستیم و می‌بینیم که مردم مستضعف از بهترین خدمات پزشکی برخوردارند و به صورت رایگان و بیمه از خدمات استفاده می‌کنند.

وزیر بهداشت در ادامه گفت: در بازدیدی که از بیمارستان هفت تیر مقداری ناراحت شدم اما در بیمارستان فیروزآبادی خوشحال‌ شدم و به هر حال بازدیدهای ما تشویقاتی نیست و کاری است.

وی افزود: در ابتدای صبح نیز بازدیدی از بیمارستان رسول اکرم داشتیم که متاسفانه تهویه مناسبی ندارد و وضعیت گرما به خوبی کنترل نشده و تذکرات لازم صادر شد که ظرف ده روز چیلر آن بیمارستان تعویض و مشکل برطرف خواهد شد.

عین اللهی در پایان خاطرنشان کرد: بیمارستان رسول اکرم از بیمارستان‌های مهم و اورژانس غرب تهران را تأمین می‌کند لذا ضرورت دارد که به زودی اقدامات مناسب در آن مرکز صورت گیرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه