مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

توسعه مراکز آموزشی درمانی جنوب تهران در اولویت وزارت بهداشت/ تأمین اعتبار برای تأسیس دانشکده داندانپزشکی شهر ری

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اهتمام وزارت بهداشت برای توسعه مراکز آموزشی و درمانی در جنوب تهران خبر داد و گفت: ساخت و توسعه مراکز آموزشی و درمانی در جنوب تهران از اولویت های وزارت بهداشت است که در این زمینه عملیات احداث دانشکده دندانپزشکی در محل بیمارستان فیروزآبادی آغاز شده و اعتبارات لازم برای تکمیل آن اختصاص خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛دکتر بهرام عین ‌اللهی در حاشیه بازدید سرزده از بیمارستان فیروزآبادی شهر ری، هدف از سلسله بازدیدها از بیمارستان ‌ها و مراکز درمانی جنوب تهران را بهبود کیفیت خدمات و بررسی نقاط ضعف و قوت این مراکز عنوان کرده و اظهار داشت: بیمارستان فیروزآبادی از نظر فضای فیزیکی، کیفیت خدمات، تجهیزات پیشرفته درمانی و همچنین کادر درمان از بهترین بیمارستان‌ های استان تهران است.

وی با بیان اینکه طرح توسعه بیمارستان فیروزآبادی شهرری در آغاز تشکیل دولت مردمی، هنوز به بهره‌ برداری نرسیده بود و ساختمان آن متروکه بود، تصریح کرد: در طی مدت 6 ماه از آغاز بکار دولت، امکانات مناسبی فراهم و این بیمارستان  به دستگاه ‌های پیشرفته درمانی تجهیز شد و اکنون کیفی ترین خدمات را با تعرفه دولتی و پوشش بیمه‌ای به مردم این منطقه ارائه می ‌دهد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به دیگر بازدیدهای خود از بیمارستان ‌های تهران، افزود: بیمارستان شهدای هفتم تیر و بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) از جمله این بازدیدها بودند که در جریان آن توصیه ‌ها و تذکرات لازم به منظور  بهبود کیفیت خدمات و رفع برخی نواقص انجام شد تا شاهد افزایش رضایتمندی مردم عزیزمان باشیم.
دکتر عین ‌اللهی همچنین با اشاره به بازدید از پروژه درحال ساخت بیمارستان خیّرساز الهام در منطقه کهریزک افزود: این پروژه از حیث جغرافیایی در موقعیت خوبی قرار دارد و ساختمان خوبی هم  بنا شده است که ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با انتقال آن به دانشگاه علوم پزشکی تهران، ۶۰ درصد باقی مانده نیز تکمیل خواهد شد  تا مردم  شریف این منطقه از خدمات درمانی شایسته ای برخوردار شوند.
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه