مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

افزایش 30 درصدی اهداکنندگان خون در شهرستان ری

مسؤول مرکز جامع اهدای خون شهرری با اشاره به مشارکت شهروندان ری در طرح معنوی نذر خون همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی، گفت: تعداد اهداکنندگان خون در دهه اول محرم امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۳۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛عبدالله قلی پور مسؤول مرکز جامع اهدای خون شهرری  اظهار کرد: بسیاری از شهروندان همزمان با روز تاسوعا و عاشورای حسینی در طرح معنوی نذر خون شرکت کرده و به اهدای خون خود به بیماران می پردازند.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته همزمان با تاسوعای حسینی، ۲۵۰ نفر اهداکننده خون داشتیم، گفت: تعداد اهداکنندگان خون در دهه اول محرم امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۳۰ درصد افزایش یافته است.

 مسؤول مرکز جامع اهدای خون شهرری افزود: از صبح امروز شاهد افزایش اهداکنندگان خون هستیم و بشارت سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری، شنگی شهردار منطقه ۲۰ و شربیانی رئیس شورای شهرستان ری نیز صبح امروز برای اهدای خون به این مرکز مراجعه کردند.

قلی پور با بیان اینکه هر کیسه خون اهدایی برای سه بیمار استفاده می‌شود، تصریح کرد: نیاز به خون همیشگی است و شهروندان می توانند هر سه ماه یکبار خون خود را اهدا کنند و اهدای خون را فقط به ایام تاسوعا و عاشورا محدود نکنند.

منبع خبرگزاری فارس
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه