مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۲۰۰ پرونده سرقت پست مخابراتی در جنوب تهران کشف شد

فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق سابقه‌دار پست‌های مخابراتی در جنوب تهران و شهرستان ری خبر داد و گفت: متهم به ۲۰۰ فقره سرقت پست‌های مخابراتی معترف و ۲ مالخر نیز دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سرهنگ محمدقاسم طرهانی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری سارق، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت پست‌های مخابراتی در محدوده شهرستان ری در هفته‌های اخیر پیگیری موضوع سریعاً به‌صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری 131 قرار گرفت.

 وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم با پرسه زنی در مناطق جرم خیز در ساعات ابتدایی صبح و در فرصتی مناسب اقدام به قطع کابل‌ها و پست‌های مخابراتی کرده و آنان را به سرقت برده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه ابراز داشت: مأموران کلانتری شهرری با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی و بررسی دقیق دوربین‌های مدار بسته محل‌های جرم، در نهایت در سوم مرداد امسال هویت و مخفیگاه متهم را که از سارقان سابقه‌دار بود، شناسایی کردند.

 وی گفت: بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی روز گذشته تیمی از مأموران به مخفیگاه متهم در محدوده اتوبان آوینی مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

طرهانی با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و اعتراف به 200 فقره سرقت پست‌های مخابراتی در جنوب تهران و شهرستان ری تصریح کرد: پس از انجام اقدامات تخصصی 2 مالخر وی شناسایی و در دو عملیات همزمان و جداگانه دستگیر شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان گفت: تحقیقات جهت شناسایی دیگر متهمان و تکمیل پرونده همچنان ادامه دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه