مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اخطار دادستان شهرستان ری به اراذل و اوباش

دادستان شهرستان ری از برخورد سریع، قاطعانه و بدون اغماض با اراذل ‌و اوباش ری خبر داد و گفت: در جریان ۳ درگیری دسته‌جمعی ماه های اخیر ۷ نفر از مرتکبان اصلی درگیری بازداشت و ۱۰ نفر نیز به‌طور موقت و با قرار وثیقه فعلاً آزادند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛با اشاره به دستگیری گروهی اراذل‌واوباش شهرستان ری اظهار داشت: در سطح شهرستان ری و از سوی دادستانی برخورد سریع، قاطعانه و بدون اغماض با اراذل‌واوباشی که امنیت محلات را به خطر می‌اندازند در دستور کار قرار گرفته و هیچ‌گونه مماشاتی در برخورد با پدیده اراذل‌واوباش صورت نخواهد گرفت.

وی افزود: در ماه‌های اخیر شاهد 3 فقره درگیری دسته‌جمعی اوباش و قمه‌کشی در محله‌های امین‌آباد، 13 آبان و خط آهن (سرگرد محمدی) بودیم که باعث نگرانی شهروندان شده بود لذا دادستانی شهرستان ری در برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی با قاطعیت برخورد کرد.

دادستان شهرستان ری در ادامه گفت: در برخورد با این جرائم از 17 نفر مشارکت کننده در نزاع‌ها 7 نفر از مرتکبان اصلی درگیری در بازداشت به سر می‌برند و 10 نفر نیز به‌طور موقت و با قرار وثیقه فعلاً آزادند.

رحیمی تصریح کرد: متهمان با عناوین اتهامی اخلال در نظم و امنیت عمومی، مشارکت در نزاع دسته‌جمعی، تخریب اموال عمومی و خصوصی تشکیل پرونده شده و در مراحل رسیدگی قضایی قرار دارند.

دادستان شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: به‌منظور پیشگیری از وقوع چنین جرائمی و نیز ایجاد بازدارندگی مناسب برخورد سریع و قاطعانه با اراذل‌واوباش در حال اجراست.

انتهای پیام/.

منبع تسنیم
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه