مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

برگزاری ۲۸ عنوان برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب توسط سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره)

سرهنگ محمود بداغی فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) اظهار داشت بیش از ۱۶۰ برنامه فرهنگی در هفته عفاف و حجاب در سه بخش کهریزک،فشافویه و قلعه نو جهت بزرگداشت این هفته توسط حوزه و پایگاه های بسیج جامعه زنان ناحیه حضرت روح‌الله (ره) برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح‌الله(ره) با بیان شعار هفته عفاف و حجاب تحت عنوان حجاب، مطالبه جهانی، امنیت اجتماعی ویژه برنامه های شاخص هفته عفاف و حجاب را تشریح کرد.

سرهنگ محمود بداغی بیان کرد : ۱۶۰ برنامه در قالب ۲۸ عنوان پیش‌بینی شده که در طی این هفته در بخش های کهریزک، فشافویه و قلعه نو اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد : برنامه‌هایی نظیر راهپیمایی با رویکرد مطالبه گری از مسئولین، برگزاری تجمع مدافعان حریم خانواده، دیدار با ائمه جماعات، مانور امر به معروف و نهی از منکر توسط بسیج اصناف، تقدیر از همیاران فرهنگ، پویش کتاب خوانی، برگزاری کارگاه های مهارت زندگی، اکران فیلم، برگزاری ایستگاه یک حس خوب، تقدیر از مادران دارای بیش از سه فرزند و بانوان نمونه، مسابقات فرهنگی و ورزشی، غبارروبی از مزار شهدا، فضاسازی شهر، تولید محتوا در فضای مجازی، برگزاری برنامه ویژه خانم جلسه ای ها و هیئت های خانگی توسط بسیج مداحان، برگزاری رویداد فرهنگی توسط بسیج هنرمندان از اهم برنامه‌های هفته عفاف وحجاب در بخش های کهریزک، فشافویه و قلعه نو خواهند بود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه