مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

آ‌غاز المپیاد ورزش روستایی شهرستان ری با حضور 5 هزار ورزشکار

سومین دوره المپیاد ورزش روستایی شهرستان ری در ۲۵ رشته ورزشی و با حضور و مشارکت بیش از ۵ هزار ورزشکار از ۵۰ روستا در روستای اسلام‌آباد سیمان تهران شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛صبح امروز افتتاحیه سومین دوره المپیاد ورزش روستایی شهرستان ری در سالن چندمنظوره روستای اسلام‌آباد سیمان تهران با حضور مردم و مسئولان و به‌ویژه ورزشکاران در 25 رشته ورزشی برگزار شد.

محمد بشارت سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری ظهر امروز در حاشیه برگزاری افتتاحیه سومین دوره المپیاد ورزش روستایی شهرستان ری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیشرفت ورزش تنها با ارتقای شاخص‌های فرهنگی و در ادامه آن موضوعات اجتماعی و اقتصادی امکان‌پذیر است.

وی افزود: باب بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه ورزش و جوانان اقدامات خوبی صورت گرفته و مجموعه شهرستان ری نیز از ظرفیت‌های و پتانسیل‌های خوبی در این حوزه برخوردار است.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری در ادامه گفت: شهرستان ری دارای 25 هزار نفر ورزشکار سازمان‌دهی شده دارد که تاکنون موفق به دریافت 7 مدال المپیک شدند که معادل 10 درصد مدال‌های المپیک کشور است.

بشارت ابراز داشت: ورزشکاران ری تابه‌حال موفق به دریافت 120 مدال جهانی و 200 مدال آسیایی را در کارنامه خود دارند.

وی با تأکید بر اینکه کمبودهای ورزشی شهرستان ری از سوی استاندار نیز مورد پیگیری بوده تصریح کرد: شهرستان ری در زمینه سرانه‌های ورزشی نسبت به سایر مناطق کشور در رده پایین‌تری قرار داشت اما در سفر ریاست جمهوری چندین پروژه در حوزه ورزشی کلید خورد.

سرپرست فرمانداری شهرستان ری در ادامه با تأکید بر اینکه در حوزه روستایی ظرفیت‌های قابل توجهی وجود دارد گفت: المپیاد ورزش‌های روستایی به منظور استعدادیابی و فعال و پویاسازی جوانان شکل گرفت که در این زمینه با کمک دستگاه‌های اجرایی و خدماتی اقدامات شایسته‌ای صورت گرفته لذا امیدواریم تبلور این جشنواره را در قهرمانی ورزشکاران شاهد باشیم.

در ادامه این مراسم حسن یوسف زاده با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه ورزش برای جلب و جذب نوجوانان اظهار داشت: سومین دوره المپیاد ورزش روستایی با همکاری بخشداران، دهیاران و اعضای شورای شهرستان‌ها و به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان ری و با میزبانی روسای اسلام‌آباد سیمان تهران به مناسبت یادواره شهدای ورزشکار در حال انجام است.

وی افزود: امسال میزبان 25 رشته ورزشی هستیم که 13 رشته مختص به آقایان و 12 رشته مختص به بانوان است و پیش‌بینی می‌شود بیش از 5 هزار ورزشکار از 50 روستا شرکت کنند.

 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی، همگانی کردن ورزش و کشف استعدادهای نهفته در دل روستاها و همچنین استعدادیابی است.

منبع خبرگزاری تسنیم
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه