مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

آب آشامیدنی سه دستگاه اجرایی پر مصرف شهرستان‌ری قطع شد

به منظور اجرای طرح الزام کاهش ۲۵ درصدی مصارف آب آشامیدنی ادارات و سازمان‌ها، آب سه دستگاه اجرایی تحت پوشش آبفای منطقه ۶ (شهرری) به دلیل رعایت نکردن موضوع قطع شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان (شرایط اضطرار آب تهران) استانداری تهران مبنی بر الزام کاهش ۲۵ درصدی مصرف آب ادارات و ارگان‌های شهر تهران در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته و بر اساس اختیارات تفویض شده مقرر شد آب آن دسته از دستگاه هایی که اقدامی در خصوص رعایت طرح مذکور نکرده اند با اطلاع قبلی و به مدت محدود قطع شود.

براساس بررسی های به عمل آمده به دلیل عدم رعایت موضوع، آب تعداد سه دستگاه اجرایی تحت پوشش به مدت محدود قطع و اخطار کتبی نیز در خصوص مدیریت در مصرف آب و اجرای ۲۵ درصد کاهش صادر و تحویل شد.

این گزارش می افزاید: بدیهی است در صورت عدم رعایت موضوع نسبت به رسانه ای کردن نام دستگاه مورد نظر اقدام خواهد شد.

لازم به ذکر است قطع و ایجاد محدودیت جهت دستگاه های اجرایی که نسبت به رعایت الزام کاهش ۲۵ درصدی اقدام نکنند بطور مداوم و مستمر در دستور کار این شرکت قرار دارد.

آبفای منطقه ۶ تهران با جمعیتی بالغ بر ۲ میلیون نفر در ۶ منطقه شهرداری تهران، پنج شهر و ۷۳ روستای جنوب تهران خدمات رسانی می کند.

منبع خبرگزاری ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه