مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

انعقاد تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و ستاد توانمندسازی ۲۰۲۰ محله کمتر برخوردار شهرستان ری

تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) و ستاد توانمندسازی و تحول اجتماعی محور ۲۰۲۰ محله کمتر برخوردار کشور با حضور مسئولان منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری،تفاهم‌نامه‌ای مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری و ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع‌محور محلات کمتر برخوردار شهرستان ری در راستای اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و با هدف توسعه کارآفرینی و کسب‌وکار نوآورانه درباره حمایت از تولید داخل، توسعه اشتغال و رفع فقر و پیرو سیاست‌های ابلاغی کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و قوانین توسعه‌ای کشور به‌منظور گسترش همکاری‌ها، بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مشترک(ایجاد بستر عملیاتی بر طرح‌های بهینه و توانمندسازی، آموزش، توسعه فضای کسب‌وکار) و استفاده از ظرفیت‌های موجود در ارائه خدمات آموزشی در جلسه‌ای با حضور مسئولان منعقد شد.

ازجمله اهداف این تفاهم‌نامه، ثبت‌نام، ساماندهی و برگزاری آزمون آموزش و مهارت‌آموزی و هدایت دانشجویان جویای کار دانشگاه و راه‌اندازی یا توسعه کسب‌وکار‌های خرد محله‌ای با اولویت ۲۰۲۰ محله کمتر برخوردار کشور با تأکید بر اجرا و پیاده‌سازی تفاهم‌نامه کشوری است.

حمایت از ایجاد کسب‌وکار‌های محله‌ای در قالب مشاغل خانگی تعاونی‌های توسعه محله‌ای اصناف و… با کمک مراکز مشاوره کارآفرینی و فراهم کردن بستر آموزش و واسطه‌گری برای برقراری تعامل بین صنعت و دانشگاه و ایجاد فضای آموزشی مناسب، تجهیزات و امکانات لازم در راستای برگزاری دوره‌های موردنیاز و صدور گواهینامه مهارت برای قبول‌شدگان از دیگر محور‌های این تفاهم‌نامه است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه