مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو باقرشهر

فرمانده انتظامي شهرستان ري از دستگیری سارق و مالخر حرفه ای محتویات داخل خودرو در محدوده باقرشهر توسط تیم عملیات کلانتری 175 این فرماندهی،خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، سرهنگ”محمد قاسم طرهانی” در تشريح اين خبر بيان داشت: در پی تشکیل چند پرونده مبنی بر سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده باقرشهر بررسی موضوع سریعاً در دستور کار عوامل عملیات کلانتری آن محله،قرار گرفت

وی افزود: با بررسی صحنه های وقوع جرم و بازبینی دوربین های شهری و همچنین اشرافیت های اطلاعاتی مخفیگاه وی را در محدوده باقرشهر شناسایی کردند و پس از انجام هماهنگی های لازم پنجم تیرماه سال جاری به موقعیت اعزام شدند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به ورود ضربتی ماموران به مخفیگاه بیان داشت : سارق درحال فروش 15 عدد باند خودرو ، 5 عدد باتری و دو عدد قیچی آهن بر به شخص مالخر بود که سارق به همراه مالخر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری بابیان اینکه متهمان حدوداً 35 و 40 ساله بوده و هر ۲ سابقه دستگیری دارند، خاطر نشان کرد: هر ۲ متهم پس از شناسایی مالباختگان در اختیار مرجع قضائی قرار خواهند گرفت.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه