مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تجلیل از 33 کاسب با انصاف شهرستان ری

آیین گردهمایی و تقدیر از کسبه در شهرستان ری برگزار و 33 کاسب نمونه در انصاف و مشتری مداری تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، آیین گردهمایی و تجلیل از کسبه نمونه شهرستان ری و گرامیداشت روز ملی اصناف با حضور سرهنگ روح الله قنبری فرمانده سپاه ناحیه ری، سیدمحمد ناظم رضوی شهردار منطقه 20، جعفر شربیانی عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران، لطف الله ستاره رئیس سابق اتاق اصناف و رئیس اتحادیه طلا و جواهر شهرستان ری و جمعی دیگر از مسؤولان و کاسبان در تالار شیخ صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.

شهردار منطقه ۲۰ در این مراسم با اشاره به برخی از پروژه های عمرانی شهرری که مربوط به دوره ششم مدیریت شهری است، اظهار کرد: طرح های خوبی در شهرری در حال اجرا است که علاوه بر فراهم شدن خدمات شهری، باعث توسعه کسب و کار بازاریان خواهد شد.

بهره برداری از ایستگاه تبادلی شهرری باعث توسعه کسب و کار می‌شود 

وی با بیان اینکه خط 6 مترو در حال تکمیل است، گفت: با بهره برداری از ایستگاه های چشمه علی، ابن بابویه، میدان شهرری و ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) مسیر تردد زائران و مسافران برای زیارت و گردشگری در شهرری تسهیل می شود همچنین با بهره برداری از ایستگاه تبادلی، قطارهای مشهد و کربلا نیز از ری عبور خواهند کرد که فرصتی برای حضور زائران در شهرری خواهد بود.

ناظم رضوی با اشاره به پروژه احداث پارکینگ تصریح کرد: پروژه بهسازی میدان شهرری نیز توسط سازمان زیباسازی شهرداری تهران در حال انجام است که در این طرح تعریض پیاده راه از امامزاده عبدالله تا میدان شهرری اجرا می شود و هیچ مشکلی از بابت تردد و تخلیه بار برای مغازه ها ایجاد نخواهد شد بلکه با این طرح محدوده میدان زیبا و نونوار خواهد شد.

رئیس شورای شهرستان ری نیز در این مراسم با اشاره به اینکه گردهمایی «کاسب حبیب الله» برای چهارمین سال در شهرری برگزار می شود، بیان کرد: برای این مراسم باید دبیرخانه ای در نظر گرفته شود و با برنامه ریزی های متمرکز هر سال پرشورتر برگزار شود.

وی با بیان اینکه جایگاه کاسبان در طول تاریخ جایگاه مهم و رفیعی بوده است، گفت: نوسانات اقتصادی جامعه متوجه کاسبان است و کاسبان در حوزه اقتصادی و اتحادیه ها و اصناف مختلف در این سنگر ایستاده اند.

شربیانی با اشاره به تاثیر اصناف در انقلاب اسلامی افزود: مذهب و اقتصاد گره خورده اند و از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون، اصناف و بازاریان در تمام مراحل از نظام جمهوری اسلامی حمایت کرده اند لذا کسبه نیز باید مورد حمایت دولت باشند.

33 کسبه برتر تجلیل شدند

محمدرضا رام دبیر برگزاری این مراسم نیز با بیان اینکه اصناف بازوان پرتوان نظام هستند، اظهار کرد: کسبه و اصناف در همه زمینه‌های سیاسی و اجتماعی همیشه در صحنه بودند اما خودشان درگیر مشکلاتی ازجمله مالیات هستند و لازم است با عنایت ویژه، حمایت شوند چراکه اگر اصناف قوی شود، نظام قدرتمند می‌شود.

وی با بیان اینکه 33 کسبه برتر، بر اساس رعایت انصاف و مشتری مداری، با کمک معتمدین محله انتخاب و تجلیل شدند، خاطرنشان کرد: این مراسم دو سال در سطح محله، سال گذشته در سطح منطقه و امسال در سطح شهرستان برگزار می شود و در نظرداریم این مراسم هر سال گسترده تر برگزار شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه