مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کلاهبرداری ۲۰ میلیارد ریالی با تعویض کارت‌های عابربانک در ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری کلاهبرداری که با تعویض کارت‌های عابر بانک ۱۰۰ فقره کلاهبرداری مرتکب شده بود خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت کارت‌های عابر بانکی شان و برداشت غیرمجاز از این کارت ها، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و مشخص شد مال باختگان اغلب سالمند هستند که برای برداشت وجه به خودپرداز‌های بانک مراجعه کرده و از فردی برای برداشت و انتقال وجه تقاضای کمک کرده اند.
این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم به بهانه کمک در انتقال و یا برداشت وجه به افراد سالمند در فرصت مناسبی کارت‌های عابربانک مال باختگان را با کارت‌های تقلبی تعویض می‌کرده است.
وی گفت: در بررسی‌ها تخصصی هویت سارق و محل تردد وی شناسایی شد و زمانی که متهم قصد فریب شهروندی دیگر را داشت دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه متهم در تحقیقات انجام شده به ۱۰۰ فقره کلاهبرداری از سالمندان و افراد کم سواد اعتراف کرد گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را مبلغ ۲۰ میلیارد ریال بر آورد کرده اند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه