مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در منطقه امین آباد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در منطقه امین آباد خبر داد و گفت: در این راستا ۱۷ معتاد متجاهر جمع آوری و هفت خرده فروش هم دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ سرهنگ محمدقاسم طرهانی عصر پنجشنبه در این بازه گفت: در اجرای سلسله طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، پس از رصدهای اطلاعاتی و بررسی های میدانی چند نقطه در موقعیت امین آباد جاده معدن شناسایی شد.

وی افزود: دیشب پس از انجام هماهنگی های لازم در چند طرح عملیاتی مجزا و همزمان، با بکارگیری تیم های عملیاتی کلانتری های تابعه شهرستان و عوامل عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر، نقاط آلوده شناسایی شده از ساعت ۲۰ پاکسازی شد.

سرهنگ طرهانی ادامه داد: در این راستا هفت خرده فروش مواد مخدر به همراه مقادیر قابل توجهی دستگیر و ۱۷ نفر معتاد متجاهر جمع‌آوری شدند.

وی افزود: ۲ دستگاه موتور و ۲ دستگاه خودرو متخلف نیز توقیف شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: تمامی متهمان دستگیر شده پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

کشف ۵۰ کیلو تریاک در بزرگراه امام رضا(ع)

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور بزرگراه امام رضا (ع)، خبر داد.

سرهنگ طرهانی همچین از دستگیری مالخر حرفه ای در محدوده قلعه نو و کشف ۱۳ پرونده سرقت توسط ماموران کلانتری ۲۱۱ آن محل، خبر داد.

و در خبری دیگر وی اعلام کرد: همچنین با تلاش ماموران ۲۰۳ دستگاه گوشی سرقتی از یک مالخر در محله دولت آباد شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ طرهانی خاطرنشان کرد: این مالخر قصد انتقال آنان را به کشور افغانستان داشت.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه