مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بازتاب عملکرد ضعیف مدیران فشافویه در نماز جمعه | ادامه نارضایتی از وضعیت نان و جایگاه سوخت شهر

پس از یک وقفه دو ماهه سوژه کم فروشی و گران فروشی نان باز هم به تریبون نماز جمعه فشافویه کشیده شد و انتقاد امام جمعه موقت حسن آباد از بی برنامگی مدیران منطقه را در پی داشت .

به گزارش روابط عمومی ستاد نماز جمعه فشافویه شیخ مصطفی گروسی امام جمعه موقت با اشاره به وضعیت پایین اقتصادی اهالی منطقه که نان سهم گسترده ای از سفره های آنان را تشکیل میدهد صراحتا اعلام کرد : مسئولین اگر نمیتوانند اوضاع وخیم نان فشافویه را مدیریت کنند شفاف و بی پرده به مردم اطلاع دهند تا خود چاره ای بیندیشند .

امام جمعه فشافویه در بخشی از خطبه های نماز ۲۶ خرداد گفت : مسئولین ما اگر در بخش فشافویه سکونت داشتند و از همین نان و آب این شهر استفاده میکردند قطعا کیفیت نان به گونه ای دیگر به دست مردم میرسید .

گروسی همچنین به اهالی فشافویه صراحتا توصیه کرد اگر گلایه ای دارید و کاستی هایی را در محل زندگی خود میبینند بدون ترس و واهمه با صدای بلند و رسا به مسئولین خود بگویید چرا که آنان هستند که وظیفه دارند ضعف های منطقه را مرتفع کنند .

پرداختن به نارضایتی سوخت رانندگان نیز بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه فشافویه را تشکیل داد که در آن خطیب جمعه با اشاره به وجود دو جایگاه سوخت گاز طبیعی در شهر حسن آباد گفت : به لطف برنامه ریزی مدیران هیچ وقت این دو جایگاه به صورت همزمان فعالیت نمیکنند که این امر اعتراض به حق رانندگان شریف را در پی داشته که از همین جا از مدیر مربوطه درخواست رسیدگی داریم .
.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه