مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از معضلات بخش کهریزک

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با همراهی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری از محدوده روستاهای گلحصار و قمصر در بخش کهریزک بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛محمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با همراهی محمد بشارت سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری، حجت الاسلام و المسلمین استیری امام جمعه بخش کهریزک و رحمتی مدیرکل دفتر امور شهری استانداری تهران از محدوده روستاهای گلحصار و قمصر بازدید نمودند.

 

در ابتدای این بازدید غراوی با حضور در محل جاده گلحصار از آخرین اقدامات انجام شده در ارتباط با پروژه تعریض و بهسازی این محور ارتباطی بازدید و تعجیل در اجرای این طرح را باتوجه به اهمیت آن خواستار شد‌.

 

در ادامه نیز باحضور در محدوده روستاهای مجیدآباد و قمصر از مراکز غیرمجاز دپو و تفکیک زباله و پلاستیک بازدید بعمل آمد و مسئولین مربوطه بررسی های لازم در راستای جمع آوری و انتقال این مراکز باتوجه به مشکلات و معضلات ایجاد شده توسط آنها را انجام دادند.

 

بشارت در این بازدید ضمن برشمردن برخی از مشکلات و آسیب های ناشی از فعالیت مراکز غیرمجاز تفکیک زباله در محدوده روستاها و نقاط مسکونی، جمع آوری و انتقال این مراکز در محلی کنترل شده و مناسب را یکی از خواسته های اصلی مردم شریف این منطقه اعلام کرد که نیازمند همکاری تمامی دستگاه های متولی امر در این زمینه می باشد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه