مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف اموال مسروقه از یک دامداری متروکه در قلعه نو

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق کارگاهی در یک دامداری متروکه در این شهرستان خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ۳ میلیارد ریال اموال به سرقت رفته کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: در پی اعلام سرقت توسط مالک کارگاهی در محدوده قلعه نو، تیمی از مأموران کلانتری ۲۱۱ این فرماندهی برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

 

وی عنوان کرد: تحقیقات اولیه نشان از این داشت سارق با ورود به کارگاه تعدادی کابل برق صنعتی و اموال با ارزش در مجموع به ارزش ۳ میلیارد ریال اموال سرقت کرده است.

وی افزود: در این رابطه مأموران پلیس با جمع آوری سرنخ‌های موجود و اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند هویت متهم را شناسایی و مخفیگاه عامل این سرقت را در یکی از دامداری‌های متروکه روستای قلعه نو شناسایی کنند و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به کشف اموال مسروقه در مخفیگاه سارق و تحویل آنها به مال باخته تصریح کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه انجام شده به بزه ارتکابی اعتراف که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: استفاده از نگهبانان مطمئن و تجهیز کارگاه‌های صنعتی به دوربین‌های مداربسته علاوه بر کمک به پیشگیری از وقوع سرقت می‌تواند در کشف سریع سرقت و دستگیری سارقان مؤثر باشد ضمن این که از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده افراد و موارد مشکوک از طریق تماس با شماره ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه