مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

عاملان وحشت آفرینی میدان صفائیه شهرری دستگیر شدند

سرپرست انتظامی شهرستان ری از دستگیری 2 عامل نا امنی در “میدان صفائیه ” توسط تیم عملیات کلانتری دولت آباد، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛  سرهنگ “حسینعلی ابن علی” سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری اظهارداشت: در پی مراجعه فردی به واحد گشت کلانتری۱۶۷دولت آباد و اعلام خبری مبنی بر وقوع درگیری دسته جمعی در موقعیت “میدان صفائیه” موضوع سریعاً در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی های لازم در این خصوص انجام شد،افزود: تیم عملیات کلانتری سریعاً به موقعیت اعزام و ۳نفر را با در دست داشتن سلاح سرد ( چاقو و قمه) مشاهده می کنند و عملیات دستگیری آغاز شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری بیان داشت: ارازل و اوباش نوظهور به سمت ماموران حمله ور شدند که با چابکی پلیس 2 نفر از آنها زمین گیر شدند و یک نفر از آنها با سواستفاده از تجمع شهروندان و ترافیک ایجاد شده از محل متواری شد.

سرهنگ “ابن علی” با اشاره به اینکه چندین قبضه سلاح سرد از متهمان کشف شد، عنوان کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو سواری متعلق به متهمان در محل نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد و متهمان پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات تحویل مراجع قضائی شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس ری است، یادآور شد: بارها گفته ایم پلیس ری با اقتدار با افرادی که امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کنند؛ با جدیت برخورد می کند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه