مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ماجرای گسترش دود در اطراف پالایشگاه تهران چه بود؟

با بروز اختلال در واحد هوای ابزار دقیق پالایشگاه تهران، صبح امروز مردم منطقه شهر ری، شاهد گسترش دود در اطراف پالایشگاه تهران بودند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری : بروز دود در اطراف پالایشگاه تهران در روز جاری، مردم منطقه شهر ری را در خصوص احتمال بروز آتش سوزی در این پالایشگاه بزرگ، دچار نگرانی کرد.

روابط عمومی پالایشگاه تهران با تأیید بروز اختلال در فرآیند کار این پالایشگاه اعلام کرد: واحدهای عملیاتی شرکت پالایش نفت تهران دچار اختلال شده و هم اکنون واحدها در حال برگشتن به شرایط نرمال و ایده آل هستند.

همچنین، شاکر خفایی، رئیس روابط عمومی پالایشگاه تهران در گفت‌وگویی با تکذیب خبر آتش سوزی این پالایشگاه گفت: اختلالی در واحد هوای ابزار دقیق پالایشگاه تهران ایجاد شده که واحدهای عملیاتی در حال رفع آن هستند و آسیبی به سایز واحدهای پالایشگاه وارد نیامده است.

وی ادامه داد: به دلیل مشکل پیش آمده در هوای ابزار دقیق عملکرد واحدهای عملیاتی شرکت پالایش نفت تهران دچار اختلال شده و هم اکنون واحدها در حال برگشتن به شرایط نرمال و ایده آل هستند.

خفایی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز سیستم تحت کنترل بوده و واحدهای عملیاتی در حال رفع مشکل هستند؛ البته این فرآیند زمان بر است و در ساعات آینده به نتیجه خواهد رسید.

رئیس روابط عمومی پالایشگاه تهران افزود: آسیبی به دیگر واحدهای پالایشگاه وارد نیامده و شرایط در پالایشگاه ایمن است.

این پایگاه خبری نمی تواند این خبر را تایید یا رد نماید؛ بسیاری از مردم مناطق اطراف پالایشگاه تهران امروز از دود ناشی از این پالایشگاه به شدت ناراحت و نگران بودند .

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.