مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

حاج علی محمودی اسفندرانی از جانبازان 70درصد دوران دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با حضور در بیت جانباز شهید”حاج علی محمودی اسفندرانی”ضمن ادای احترام به ارواح مطهر شهدا، با همسر و فرزندان شهید ابراز همدردی کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران صبح امروز چهارشنبه در پی شهادت حاج علی محمودی اسفندرانی از جانبازان 70درصد دوران دفاع مقدس با حضور در بیت ایشان ضمن ادای احترام به ارواح مطهر شهدا، با همسر و فرزندان شهید ابراز همدردی کرد.
وی در این دیدار با بیان اینکه جانبازان قطع نخاعی ما هر روز از زندگیشان را با اجر شهادت سپری کردند، افزود:نام و یاد شهدا و جانبازان سرافراز ما همیشه در تاریخ این کشور زنده است.
رضایی با اشاره به حسن خلق و رفتار درمنشانه‌ی شهید والامقام “حاج علی محمودی اسفندرانی”تصریح کرد:این شهید والامقام با تمام سختی‌هایی که بر اثر ضایعات دوران جنگ با خود همراه داشت، باز هم امیدوار و استوار هم به عنوان یک پدر و هم به عنوان همسر ایفای نقش می‌کرد. خداوند روح این شهید والامقام را در کنار سایر شهیدان اسلام با حضرت سیدالشهدا(ع) محشور نماید.
بر اساس این گزارش حاج علی محمودی اسفندرانی از جانبازان 70درصد دوران 8سال دفاع مقدس عصر سه شنبه بر اثر عارضه قلبی دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست و پیکرش امروز با بدرقه مردم قدرشناس شهرستان ری تشییع و در روستای گلحصار به خاک سپرده شد.
شهید علی محمودی اسفندیاری در سال 1361 در منطقه عملیاتی بانه در اثر اصابت ترکش  به فیض جانبازی نائل شد.
انتهای پیام/

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه