مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دستگیری عاملین ضرب و جرح مردم در میدان معلم شهرری

سرهنگ جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری افرادی که با قمه و چاقو در میدان معلم شهرری اقدام به آسیب زدن به مردم کرده بودند خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛  سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری و ایجاد رعب و وحشت و ضرب و جرح تعدادی از شهروندان در میدان معلم شهرری بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳۱ شهرری برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل گفت: پس از حضور ماموران کلانتری ۱۳۱ در محل مشاهده شد که دو نفر با استفاده از قمه اقدام به درگیری و ضرب و جرح شهروندان کرده که موجب ایجاد تنش و برهم زدن آسایش اهالی آن منطقه شده‌اند.

جلیلیان خاطرنشان کرد: با حضور به موقع پلیس هر دو متهم که قصد فرار داشتند در یک تعقیب و گریز دستگیر و چند قبضه قمه و یک عدد افشانه اشک آور از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به انتقال دو متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان گفت: این افراد در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه