مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پاسخگویی مدیرکل بنیاد شهرستان‌های تهران در دیدار چهره به چهره با ایثارگران شهرستان ری

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران امروز سه‌شنبه در راستای تکریم و رفع مشکلات و نیازهای خانواده‌های شهدا و ایثارگران با حضور در شهرستان ری در دیدارهای خصوصی به صورت مستقیم پاسخگوی سئوالات و درخواست‌های ایثارگران بود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛  عباسعلی رضایی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه 8 آذرماه با جمعی از ایثارگران و خانواده‌‌های معظم شهدای شهرستان ری به‌صورت چهره به چهره دیدار و با شنیدن درخواست‌ها و مشکلات ایثارگران دستورات لازم در راستای حل مشکلات ایشان را صادر کرد.
بر اساس این گزارش، این دیدارها با حضور معاون تعاون و امور اجتماعی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری و سرپرست حوزه مدیرکل در حسینیه شهدا برگزار و ایثارگران به بیان درخواست‌هایشان پرداختند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در این دیدارها با قدردانی از صبر و استقامت جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا فریضه خدمت‌رسانی به ایثارگران و خانواده‌های شهدا را مقدس برشمرد و اظهار کرد: نباید کار امروز به فردا موکول شود و همه بخش‌ها و معاونت‌های ستادی با حضور فعال در نشست‌های خدمت و شورای مشورتی، شرایط ارائه خدمت به ایثارگران را تسهیل کنند؛ آنچه را که بتوانیم برای رفع مشکلات ایثارگران انجام می‌دهیم و به روسای شهرستان‌ها نیز تأکید شده است تا با رصد وضعیت درخواست جامعه شریف ایثارگری در صورت نیاز و با درجات موضوع، به‌فوریت اقدام لازم را انجام دهند.
گفتنی است امروز سه‌شنبه 14 نفر از جامعه شریف ایثارگری شهرستان ری در دیدارهای چهره به چهره با مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران درخواست‌هایشان را مطرح و پیگیری‌های لازم در این خصوص صورت گرفت.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه