مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب
تصویر تزئینی می باشد

قطع انگشت در درگیری اشرار ری با هم/ برادران شرور دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در پی وقوع یک مورد درگیری شدید با سلاح گرم و سرد، عربده‌کشی و ایجاد رعب و وحشت و زخمی‌شدن چهار نفر در محدوده شهر ری، بررسی موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛فرماندهی انتظامی شهرستان ری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع یک مورد درگیری شدید با سلاح گرم و سرد، عربده‌کشی و ایجاد رعب و وحشت و زخمی‌شدن چهار نفر در محدوده شهر ری، بررسی موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پلیس اطلاعات در بررسی اولیه مطلع شدند دو برادر شرور و سابقه‌دار در پی اختلافات قبلی با چند نفر دیگر درگیر و با استفاده از سلاح گرم و سرد (قمه) منجر به قطع انگشت و زخمی شدن چهار نفر از آنها شده و از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: مأموران با اقدامات فنی، تخصصی و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی از محل حضور متهمان در پاتوقی در محله شهر ری مطلع و هماهنگی‌های لازم انجام شد.

وی تصریح کرد: تیم عملیاتی پلیس اطلاعات شهرستان ری با حضور در محل طی یک عملیات ضربتی و منسجم پلیسی هر دو متهم شرور را دستگیر و پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی کردند.

سرهنگ جلیلیان خاطرنشان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز این فرماندهی است و پلیس با هر شخص یا اشخاصی که امنیت شهروندان را به مخاطره انداخته و باعث ناامنی شود، با قدرت برابر قانون برخورد خواهد کرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه